9 Ocak 2011 Pazar

O Zaman Selam Olsun...

"Yağmur yağsın isterdim bu sabah
merhaba soylu sevdam merhaba...
İpil ipil düşsün betona
merhaba sevgili vatan merhaba..."

İt Rıza'nın başlığından sonra başlık olarak kullanmam doğru olmasa da içerik olarak blogdaki bu ilk yazımın muhteviyatı "Merhaba"dır.

İster tayfayla istersen blogla ilk buluşman olsun her zaman seni kapısında karşılayacak isim Erdi olacaktır. Ben de herkes gibi ilk onla temas kurdum, iki üniversite de birden okumam (sen ne kadar okumak dersen buna) nedeniyle hadi birazda tembelliğimi katalım henüz fiziksel olarak tanışmış olmasakta onunla aramızda kuvvetli bir bağ mevcut olduğunun sanırım o da bende farkındayız :)

Burada olduğuna göre blogtan bir beklentin var ve bir şeyler okumak için buraya gelmişsin demektir. Ben spor iletişimi eğitimi aldığım için kendime vazife bildiğim durum nedeniyle, işin daha duygusal ve organizasyon tarafını diğer kardeşlerime bırakıyorum. Zaman zaman kendi çapımda analizler, eskiye dönüşler, futbolcularla röportajlar gibi konularda karşınıza çıkmak benim kendime biçtiğim görevdir.Umarım karşılıklı güzel günlerde okuşur, yazışırız.

Sağlıcakla.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba efendim, merhaba! Hoş gelmişsiniz, hoş gelmişiz, hoş bulmuşuz. :)

Onur Tireng dedi ki...

Güzel olaylara , iyi şeylere beraber imza atmak dileğiyle , aramıza hoşgeldin :)

MiTo1940 dedi ki...

| Ben de her şeyde duygulanıyorum... Bak yine duygulandım !