12 Ocak 2011 Çarşamba

Emenike Yalnız Değildir!

Ben Sosyal Darwinizm temelli esprilere gülmeyi bırakalı yıllar oldu. Hatırladığım kadarıyla en son, ilkokuldaki kilolu kızlar ya da gözlüklü erkeklerle alay ederken gülüyordum. İlkokuldaydım daha ama, kızmayın yani. İşin kötü yanı, hala gülebilenler varmış, üzülerek öğrendim. Varmış ki Okan Bayülgen gibi birisi bu ülkenin en büyük şovmenlerinden biri olarak gösterilirken yaptığı programlar da reyting rekorları kırabiliyormuş.

Bener Onar sağ olsun, güzel bir noktaya değinip büyük bir terbiyesizlikten haberdar olmamızı sağlarken bütün spor kamuoyuna da Emenike'ye sahip çıkılmasını rica etmiş. Eyvallah. Kendi yazdığının üstüne benim ekleyebileceğim pek bir şey yok, direkt olarak link veriyorum(*). Video da var, Okan Bayülgen adına utanmak isteyenler izlesin.


- Eski bir Demirsporlu olarak sen ne diyorsun bu terbiyesizliğe Coulibaly Abi?
+ Banim ışim gol, gelsin şakarim!

3 yorum:

Serkan Akkoyun dedi ki...

Her fırsatta hayatın sokakta olduğunu söyleyen ama kendisini sokak deyince ya bebekte bir cafede yada istiklalde starbucks'da gördüğümüz, sözde anarşizmi savunurken en boyun eğici tavırla popülist bir program yapan Bayülgen'in, Emenike isimli ülkemizde yasal yollarla çalışan ve işini hakkıyla yerine getiren bir futbolcuya karşı sözleri aleni ve açıkça bir "IRKÇILIK"tır.

MiTo1940 dedi ki...

| Dünya onun merkezin de (!)

yavuzy dedi ki...

Ben atlamışım bu meseleyi, hemen bizim bloga da taşıyorum; dikkat çektiğiniz için de çok teşekkürler.