20 Ocak 2011 Perşembe

Güneye Giderken...


Tayfanın geneli öğrenci; finaller bitiyor, Adana'ya dönüşler de başlamıştır yavaş yavaş... Ben bugün gidiyorum mesela. Gidemeyenler de kıskançlıktan çatlasın diye koyuyorum bu yazıyı da! :)

Oh oh ne güzel oluyor otobüs ya da trenle (uçaktan korkuyorum abi, yalan yok) Adana'ya giderken tam güneşin doğuşuyla birlikte İnce Memed'de anlatılan yerleri tek tek görmek, Toroslardan geçmek, gencecik muavinden sıcak bir çay isteyip keyfine bakmak... Bir de tak mp3 player'ı, dinle şunu; http://ufizy.com/#dDVVZv1AOno/r/!/ Misss!

Baktım fikstüre, 23 Ocak'ta Balıkesirspor maçımız var; buluşalım efendim. Gelemeyenler üzülmesin, onların yerine de orada olacağım ben. Duuurrr, bi' şartla ama!.. Birileri de benim yerime 22 Ocak'ta İstiklal Caddesi'ndeki yürüyüşe katılsın... Evet. :) http://tebevolimo.blogspot.com/2011/01/fislenmeye-hazr-msn.html

1 yorum:

Das dedi ki...

İnce Memed'de anlatılan yerlerin çoğu Kadirli'dedir.. :) O tarafa doğru gitmen lazım biraz, yani Yaşar Kemal'in doğduğu yere doğru :)