15 Ocak 2011 Cumartesi

Kırmızı Grupta Neler Oluyor?

İlk yarı sona ermek üzere. Bizim için savaş yeniden başlamakta.. İlk yarı boyunca grubumuz takımları neler yapmış neler etmiş bunları sizle paylaşacağım. Takımlar hakkındaki bilgileri ve düşüncelerimi puan durumundaki sıralamayla vereceğim.

Elazığspor: Ligimizin 30 haftadır yenilmeyen lideri hazırlıklarını Antalyada yaptı. Oyuncuların tüm alacaklarını ödediler. Kulüp başkanları ödemeden sonra mülki ve idari amirlerine teşekkür etti. Neden mi etti biz pek bilmeyiz bu işleri. Çünkü mülki ve idari amirlerin girişimleri sonucunda, şehirdeki işadamlarından destekler gelmeye başlamış(!). Hoş artık ben destekte istemiyorum yeter ki köstek olmasınlar. Yarıda yapılan transferler takımın ahengini bozabileceğinden transfer yapmadılar ikinci yarıya aynı kadroyla başlayacaklar. Grubun halihazırda en büyük favorilerisi takımlarında çok iyi bir ahenk var. Bakalım ikinci yarıda da bunu sürdürebilecekler mi nede olsa top yuvarlak..

Konya Şekerspor: Grubumuzun tek Türkiye Kupasında mücadele eden takımı. 2 maç yaptılar kupada. İkiside büyük(!) takımlarla. Beşiktaş maçındaki futbolları ben çok beğendim harika oynadılar. Trabzon maçını izleyemediğim için pek bir fikrim yok. İki maçtada yenildiler fakat grubumuzun iyi takımlarından olduklarını gösterdiler. Çok golcü bir takım zira grupta atılan golde nerdeyse bizi ikiye katladılar (34-18).

Pendikspor: Lig bitmeden son yenilgimizi aldığımız takım. Tayfa olarakta gittiğimiz ilk istanbul maçımızdı. Kendileri yarıyı sessiz sedasız geçirenlerden zaten potaya girmeleride sessiz sedasız olmamış mıydı..

Sakaryaspor: Antalyada hazırlanan ekiplerden. Fakat sakaryada işler kötü gitmekte. Ardarda toplanan kongreler, yeterli katılım sağlanamadığı için ertelenenler, yönetimin istifa etmesi falan yani pekte yabancı olmadığımız, bizimde çok iyi bildiğimiz şeyler.. En son kayyuma kaldılar. Bir ay içinde yine kongreye gidecekler. Bence ikinci yarı sakarya için zorlu geçecektir ben gözle görülür ciddi bir düşüş bekliyorum.

Şanlıurfaspor: Antalyada olan takımlardandı. Takıma bir kaç takviye yaptılar. Teknik direktörlerini yollayıp yeni birisini getirdiler. Yeni teknik direktörleri Erol Tok çok umutlu ve iddialı, aynı zamanda 2. Ligde ilk kez göreve alacakmış. Bakalım buralarda neler yapacağını merak ettiğim ve takip edeceğim teknik direktörlerden birisi.

Balıkesirspor: İlk yarının inişli çıkışlı bir grafik çizen takımıydı. Arada birçok futbolcu gönderip yenilerini getirdiler. Forvet bölgesine genç bir oyuncu aldılar. Kendisinden beklenenler üst düzeyde bakalım bekleneni verebilecek mi.Yarıda yönetimden bir kaç kişi istifa etti. Lig yarıya girmeden bir kaç hafta önce de teknik direktörlerini değiştirmişlerdi. Yeni gelen hoca takımı tanıyan ve bilen biri. Takımın başında çıktığı iki maçta 4 puan almıştı. Ben balıkesirden ikinci yarıda çıkış bekliyorum grubun iddialı takımlarından biri olacaktır.

Türk Telekom: Grubun sessiz sedasız takımlarından. Zaten kulüp ağırlıklı olarak basketbolda ilerlemekte.

Fethiyespor: Antalyadaydı onlarda. Onlar da birçok futbolcu yollayıp bir çok futbolcu alanlardan. İyi bir ekip kurdular. İkinci yarıda daha iyi bir grafik sergileyeceklerini düşünüyorum.

Eyüpspor: Grubun inişli çıkışlı takımlarından biriydi. Onlarda Antalyadaydı. Transferde grubun en hareketli takımıydı diyebilirim. Gelen oyuncular arasında şüphesiz en ilgi çekeni Ahmet Dursun. Bakalım yeni takımında neler yapacak Ahmet Dursun, malum bir zamanlar yıldızdı. Benim, bizim takımda en çok beğendiğim oyunculardan biri olan Caneri de kadrolarına kattılar. Ayrıca tanıdığımız Aydın Tabak'ı da aldılar.. Ben eyüpten ikinci yarı çıkış bekliyorum. Bence grubun iddialı takımlarından biri olacaklardır.

Kocaelispor: Kulübün durumu ortada. Mali yönden bitmiş durumdalar. Sahip çıkan kişi sayısıda çok az. Grubumuzda bizle oynadıkları maçla başlamakla birlikte çıkışa geçtiler ve eğer 6 puanları silinmeseydi şuan 4. sırada biz değil onlar vardı. Yapılan genel kurullarda başkan bulamadılar ve kulüp kayyum heyeti yönetimine bırakılmış durumda. Bildiğim kadarıyla gelen giden oyuncu yok takımda. Eğer ilk yarıdaki ruhu devam ettirirlerse pota girmemeleri için hiç bir neden yok.

Tokatspor: Bizi 5 Ocakta süpriz bir şekilde yenmişlerdi. İlk yarı ortasında teknik direktör değiştirmişlerdi. Gelen hocayıda yarıda yollayıp yerine Suat Kayayı getirdiler. Antalya kamplarını bitirdiler. Suat kayanın neler yapabileceği çok merak ediyorum bakalım zaman gösterecek.

Belediye Vanspor: Kamplarının Larada yaptılar. Grubun nispeten sessiz takımlarındandılar. Birkaç futbolcuyu transfer ettiler. İlk yarıda inişli çıkışlı bir grafik çizdiler. Teknik direktörlerinin koltuğu sallanmakta.

1461 Tranzonspor: Genel kurul kararı alınan kulüplerden.Kurul bir kaç gün sonra gerçekleştirilecek. Transfer sezonun hareketli takımlarından biriydiler. Gelen oyuncuların önemli bir kısmı Trabzon A2 den.

Tarsus İdmanYurdu: İlk yarının vasat takımlarındandı. Kamplarını antalyada yaptılar. 5 oyuncu taransfer ettiler. Ben ikinci yarıda da vasat bir tarsus bekliyorum. Düşme ihtimalleri yüksek.

Pursaklarspor: Grubun sessiz takımlarından. İlk yarıda son 8 haftada yenilgi yüzü görmediler. İyi bir çıkış gerçekleştirmişlerdi. Ben pursakların düşeceğini sanmıyorum.

Ofspor: Antalyada kamp yapan takımlardandı. Bir çok futbolcu aldılar. Yönetim ve teknik direktörleri umutlu demeçler vermekte bakalım dedikleri gerçekleşecek mi.

Dardanelspor: Grubun sessiz takımlarından. 2 futbolcu aldılar ayrıca bu takımdan Samet Albayrağı transfer ettik. Bence dardanel ikinci yarıdada düşme potasından kurtulamayacaktır.

Hiç yorum yok: