17 Ekim 2011 Pazartesi

Beddua edin, düşelim !

Ben bir Adana Demirspor taraftarıyım. Adım, sanım önemli değil onun için. Ama o benim için çok önemli... Yazdığım yazı şahsi düşüncelerimdir ona karşı. Buraya yazmamdaki neden ise; daha çok beddua, daha çok umut olmasından dolayıdır.

25 yaşındayım. Süperlig'in yanından geçmedi bedenim ve ruhum. Şimdi ki adıyla Bank Asya'yı da çok fazla görmedim. 2.Lig B kategorisinin en ücra köşesinde yer aldım. Ama adam gibi durdum, adam gibi boy gösterdim hayallerin ortasında.
Ve hala umurumda değil; Süper Lig, Bank Asya veyahut en mükemmel transferler. Umurumda olan; sadece "ONUR ve GURUR" materyallerinin üzerine inşa edilebilmesi armanın... Kimileri kopya kağıdı muamelesi yapsada "HALKIN TAKIMI" olabilmektir umudum. Bunca riyakarlığın, sahtekarlığın, düzenbazlığın ve delikanlısızlığın içinde gurur duyduğım tek yapıdır "ŞİMŞEKLER GRUBU"... Halkın Takımı olamasakda, halkın tribünü olabildik belkide... Ancak yıllarca çekilen acıların hala en içinde yer almaktayız. Ki; çektiğimiz acılar ne son dakika yenilen bir gol, ne de son anda bir alt lige düşme acısıdır. Çekilen acılar, paranoyaklaşmış bir yönetim zihniyetinin, ölü bir Adana toprağının en yetkili merciileri ile beraber hareket edip, yer kapmaca tarzı bir oyun oynamasıdır.

Sıkıldık artık, eskiyi özledik. Hemde çok eskiyi. Sizlerden yardım istiyorum. Demirspor taraftarı kendini bulurken, bir ruhu sergilerken, bir duruşu yakalarken; yanında kul hakkı ile karnını doyuran, yetim hakkı ile kendini avutan bir kapalı kutunun olmasından rahatsızlık duyuyor. Ve sizlerden beddua etmenizi istiyorum. Daha alt liglere düşerek, daha az maddiyata önem vererek, daha çok gençleri sahiplenerek yaşamak istiyorum. Ve beddua bekliyorum.

Hüznün bize yakıştığı aşikar ancak kaderi "YENİ BAŞTAN OYNAMAK İSTİYORUM."
Bu sefer sevinçten ve mutluluktan ağlamak istiyorum... Yapmanız gereken tek şey;
"Yarabbi, yine düşmeyecek, yine hayal kırıklıkları ile dolu olacak ama bir aksaklık olsun, bir talihsizlik olsun ve Adana Demirspor ONURU ve GURUR ile ligden düşsün"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yönetim televizyona çıkarıp özür diletecekmiş mehmet kahrimana.

Değil özür diletmek, ayağımızı öpse artık birşey değişmez. Ona forma giydirecek şahıs da onun kadar kahpedir.