30 Ekim 2011 Pazar

1 Galibiyet daha !

Önemli bir maç, önemli bir skor, önemli bir başlangıç...
Önemli bir haftanın içerisinde oldu tüm güzellikler...
29 Ekim 2011 tarihli bir maça çıktı Cumhuriyetin çocukları...
Ardından Van'a yürekler yollandı, derinliklerden. mesajlar verildi en delikanlı olanından...
Ve ardından gelen galibiyetin mutluluğu bir başka oldu.
Öncelikle gelen galibiyetin bizim için anlamının büyük olduğunu düşünmeyen yoktur sanırım. Ancak; bu galibiyetin getirdiği mutluluğun, yaşanılanları unutmamak kaydı ile bir köşede saklamamız gerektiğine inanıyorum. Bir seriye başladık diye düşünüyorum. İnşallah yanılmam. Bu başladığımız serinin gidişatını belirleme noktasında hassas davranmamız gerekecek.

2 Hafta önce argoların içinde boğulan ben. Şu anda sükut içerisinde beklemekteyim. Şimşekler Grubu'nun şu anda izlemiş olduğu yol; bana göre en doğru yoldur. Bu tribünlerin mahremiyeti vardır. O mahremiyetleri de herkes öğrenemez. Bilen zaten biliyordur. Bu yüzden "yaşanılanları unutmayın" diyerek bir stres oluşturmak, bu noktada yersizdir. Zamanı geldiği vakit nelerin yapılacağı konusunda inancım tamdır...

Bu arada değinmek istediğim ve ne zamandır fırsat bulamadığım bir konuyu dile getireyim.
Şu anda "Adana'nın sporda sanal haber" noktasında sadece bir öneride bulunmak istiyorum. Demirspor bazında şu anda yapıcı ve bilinçli yayın yapan www.sporcukurova.com adresinden haberlerimizi takip ediniz. Herhangi menfii bir düşünce değil sadece şahsi düşümcemdir. Malum site tarzında sitelerin yaptıkları yayınlar bu kulübe zarardan başka bir sonuç getirmemiştir...

Hiç yorum yok: