7 Mart 2013 Perşembe

Yönetimin Halleri...

Her ne kadar basın toplantılarında aksini iddia etseler de taşeron yönetim taraftarın duygu ve düşüncelerine karşı ne kadar saygısız olduğunu yaptığı eylemlerle göstermeye devam ediyor...
Taraftar olarak bizler Ali Utku kardeşimizin vefatından dolayı hiçbir etkinlik ve organizasyonu yakın zamanda planlamazken taşeron yönetim bir balo organize ediyor. Elbette ki kınıyoruz ! Kınamalıyız da çünkü ilkin acımıza saygı gösterilmedi ve sonrasında ise sadece birkaç yüz kişiyle, taraftarın içinde olmadığı "Balo" adı altında bir eğlenceyle kutlama yapıyor. Biz halkın takımıyız, İlk sporcularımızın ve taraftarlarımızın tamamı emekçi insanlardan oluşuyordu. Taraftarlarımızın gelir ortalaması yoksulluk sınırı altında ve bizim için hayattaki en lüks şey sevmek, sevilmektir... Bizim durumumuz böyleyken Fuar alanlarında balo ile kutlama yapmak ne demek. Biz halkız, fuar alanında değil sokaklarda, balo ile değil davulla, zurnayla, halayla eğlenir ve sevincimizi paylaşırız. Hal böyle iken bu lüks eğlenceler de nedir ?
Taşeron yönetim aksini iddia etse de taraftardan ne kadar uzak olduğunu, belki bilmeyerek, göstermiş oldu.
Kaybımızın daha ilk günlerinde böyle şeyler hiç olmamalıydı. Gerçi kime söylüyorum ben ?!
Tabi bir de açık arttırma var bu baloda... Yahu biz Demirspor atkısı ile yola çıktığımız zaman yürüyüşümüze, konuşmamıza ve tavırlarımıza çeki düzen veren insanlarız. O derece armaya ve renklere bağlı ve saygılıyız. O derece ona aşığız ki isteriz kimse onu anarken kötü anmasın, kelimelerini düşünerek söylesin. Senin ne haddine insanların alın terinin, emeğinin, gözyaşının ve gülmelerinin sembolü olmuş bir simgeyi rakı masasına meze seçtirir gibi ortaya koyup "Açık arttırma" denen bir sistem ile fiyat biçtirtmek. Hiçbir rakam bu sayılanları satın alamaz ! Yok alsaydı neden dünyanın en zenginleri en mutluları değil ?! Biz böyle dedik ya hemen taşeron yönetim açıklama yapmış; "4 büyükler bile bu fiyata ancak satıyor. Biz bunu başardık." 4 büyükler ve Spor Toto Süper Lig üzerine endeksli Türkiye futbol camiasının bu ana akımına bizim taşeron yönetim de katılmış... Baksanıza verdiği örneğe. Biz cebimize bir kuruş girmesin dedikçe taşeron yönetim her an fırsatları kovalıyor belki birkaç lira cebimize fazla girer diye... Uzun lafın kısası Demirspor taraftarı ile olan bu zıtlığından dolayı siz taşeron yönetimi yarınlarımızda istemiyoruz. Ve bunun için diyoruz ki... YÖNETİM İSTİFA !!!

Sevgi, Saygı, Bağlılık
İnançlarımızla!

Hiç yorum yok: