20 Şubat 2011 Pazar

Forma Sponsorluğu

Forma konusu uzun süredir Demirspor'un kadro ve başarıda olduğu gibi istikrarsız olduğu bir konu. Benim hatırladığım son yıllarda, Adidas, Umbro ve markasız olmak üzere değişik formalar giyildi.Bugünkü maçta da gördüğümüz üzere Nike'da eklenmiş koleksiyonumuza.Bir maçta hatırlıyorum ; o zaman kaleci İlker Avcıbay'dı kendisinin kaleci kazağı Nike, şort ve çorapları Umbro idi.Bugün de Metin Aktaş'ın kaleci kazağı aynı zamanda takımın forma olarak da kullandığı beyaz Umbro logoluydu. Konuyle ilgili ufak cümlelerimi hem Adana Demirspor'un facebook grubunda hemde kendi twitter sayfamda dile getirdim. Sonra sevgili Hüseyin Ataş ' da editörlüğünü yaptığı Kent gazetesinde bununla ilgili bir haber geçti.
Ben merak ediyorum acaba bir forma sponsorluk anlaşması yapmak bu kadar zor bir konu mu? Göğüs reklamını geçtim.Tek bir marka altında ve sezon boyunca sadece 3 forma ile mücadele etme istikrarını bile gösteremiyor muyuz biz? Olmuyorsa bir açıklama yapılsın ve formaları Demir Store logosu altında kendimiz tasarlayıp üretelim.

Eksik bilgim varsa lütfen tamamlayın, amacım bu konuya dikkat çekmek.

Not: İlk foto www.gazetekent.com 'dan alınmıştır.
Not 2: Ayrıca giyilen Nike formada ki arma'da hatalı.Normalde 3 demir kanat olması gereken arma 4 demir kanat olarak işlenmiş ve beyaz olması gereken kanatlar lacivert olarak renklendirilmiş.

Hiç yorum yok: