14 Şubat 2011 Pazartesi

14 ŞUBAT...




Şu bir gerçektir ki bizim için 14 Şubat'ın , diğer günlerden hiç ama hiç farkı yok. Fakat bizim haricimizde hemen herkes için özel ve anlamlı bir gündür, bu malum gün. Biz aşkımızı her gün dile getiriyoruz zaten , 14 Şubat olayı hikaye ..Neyse
Klasik aşk , meşk muhabbeti yapmayacağım.Günün anlam ve önemi fasılları geçerekten
Diyeceğim o dur ki ;

Seni sevene her gün 14 Şubat , seninle her günüm 14 Şubat.

Ben En çok Seni Sevdim.


Kah orada kah burada geçti günler mevsimler
Nerde akşam orda sabah gezdim durdum derbeder

Senden önce hiçbir şeyin kıymetini bilmeden
Senden önce hiç kimseyi böylesine sevmeden

Birtanem söyle canım ne istersen iste benden
İstersen geçsin hayat bayramlarla, seyranlarla
İstersen gelsin bahar sümbüllerle, salkımlarla
İstersen dönsün dünya cümbüşlerle, çalgılarla

Birtanem söyle canım ne dilersen dile benden
İstersen dost olalım göklerdeki turnalarla
İstersen evlenelim davullarla, zurnalarla
İstersen çınlatalım dört bir yanı şarkılarla

Yer yüzünden, gök yüzünden, benliğimden bir haber
Nerde akşam orda sabah gezdim durdum derbeder..

Hiç yorum yok: