6 Aralık 2010 Pazartesi

Ziya: "Gole ve kebaba doyamıyorum..."


17.03.1988 Tarihli Milliyet Gazetesi vermiş haberi... Günümüz futbolcularından çokca bahsettiğimiz şu günlerde; geçmiş futbolcuları da anmamak ve emeklerini hatırlamak manasında iyi bir fotoğraf ve haber oldu...

Ziya: "Gole ve kebaba doyamıyorum..." diyerek girilmiş habere ve devamında şöyle diyor:

Adana Demirspor'un özellikle ikinci yarı maçlarıyla Türk futbolunun gündemine gelen "süper" golcü Ziya için, onu tanımayanlar ya da izleme imkanı bulamayanlar sanırız "Kimdir bu Ziya?" diyorlar.

İkinci yarıda sekiz maçta 10 kez rakip fileleri havalandıran ve halen yalnız Türkiye'de değil, Avrupa'da da gol krallığındaki bir numaralı aday durumundaki Tanju'ya son sekiz maçta üç gol fark atan Ziya, 27 yaşında...

500'er milyonluk Erdi ve Rıdvan, ligde 27 maçta ancak ikişer gol atarlarken, ikinci yarı maçları ile kendini bulan Ziya'ya Adana Demirspor Kulübü'nün ödediği transfer ücreti 25 milyon lira...

"Gol atmaya, kebap yemeye ve rakı içmeye doyamıyorum" diyen Ziya ise şöyle devam ediyor:

"Adana'ya ilk geldiğim sıralarda değil futbol oynamak, yürüyemiyordum bile. Her geçen gün takıma ve Adana'ya alıştım. Türkiye'de gol atmak biraz daha kolay. Yugoslavya'da sezon sonuna kadar 9-10 gol atardım. Adana Demirspor forması altında 30 gol atmayı hedefledim. Bazı takımlar daha şimdiden bazı aracılar kullanarak transfer teklifinde bulunuyorlar. Son kez söylüyorum. Adana Demirspor beni istemezse bir başka takıma giderim."

Hiç yorum yok: