28 Aralık 2010 Salı

70.Yılımız Kutlu Olsun !

70 yaşındasın ey koca çınar , dile kolay 70 yıl !
Aklımın yettiğince hatırlıyorum eski günlerini çokta eski sayılmaz 70 yılın yanında benim hatırladıklarım...
iyi ki çocukluğumda elimden tutup bir maça götürenim olmuş
İyi ki seninle başlamış sonsuza giden bu yolculuğum ve ben iyi ki seni görüp sevmişim,
Belki ben göremedim o kadar güzel günler ama bize yaşattığın , hayata bağladığın o umut yeter
Başarı diye yola çıkmıyorsun , bir aradaysak mutluyuz diyorsun işte bize bu yeter
70 yıldan beri senin sevginle ayakta bu şehir , asıl bize bu yeter !!

Birde DEMİRSPOR'luluk vardır;

Demirsporluluk çok farklı bir duygudur yaşamayan bilmez , başarısızlığa rağmen her sene daha da artan sevgidir , çocuklarının rızkını bilet parasına vermektir , ağlamaktır...gülmektir..
Yeri gelince bütün eşini , dostunu, akrabanı hatta aileni karşına almaktır , ona laf gelince asla yıkılmayacak bir duvar gibi ayakta durmaktır.
Savaşmak , mücadele etmektir ..
Takımını ''Allah'' gibi görebilmektir !!!
Uzaktaysan eğer ''ah ulan DEMİRSPOR'' demektir.

Şimdi bizim tek sevdiğimiz 70 yaşındadır , bizler var oldukça nice 70 , 170 'ler görecektir...

Bize tüm bunları yaşattığın ve de yaşatmaya devam edeceğin için

İYİ Kİ DOĞDUN DEMİRSPOR !!!
Gökyüzünün MAVİ'siyle , gecenin LACİVERT'iyle iyi ki varsın DEMİRSPOR !!!

Unutmadan :Ben ömrümde en çok Seni Sevdim ...

Hiç yorum yok: