18 Ekim 2009 Pazar

Gurbette Bizde Artık Demir Gibiyiz !

Dün bir buluşma oldu fakat ben aralarında değildim okuldan ötürü.Geçen yıllardada bizler bir kaç arkadaş taksimde,beşiktaşta buluşuyorduk zaten arasıra bazıbazı.Ama düşününce yapılan iş o kadar büyük bir iş ki gerçekten İstanbul tayfası olarak bir şeyler için çabalıyoruz.İstanbul'u Demirsporlu yapmadan bize rahat yok.
Ben doğduğumdan beri İstanbuldayım ve burada Demirsporluları toplamak,hep beraber hareket etmek,çeşitli etkinliklere katılmak,arkadaşlıklar kurmak için uzun zamandır uğraşıyorum.Ama bu yılki gibi hiç destek,istek görmemiştim.Dünkü buluşma bizim burada bir aile olduğumuzu,demir yüreklerinde birbirinden haberi olduğu sürece seve seve birlikte hareket edeceğini kanıtladı.Bu sadece gurbette bir takım sevgisi,onun için bir şey yapma isteği değil.Bu İstanblue dediğimiz mavi şehrimizde lacivert yüreklerle birlikte olma,hepberaber etkinlikler yapma,güzel arkadaşlıklar kurma,kendimizi yalnız hissetmemek,buradada güçlü olduğumuzu,gönülden seven,sayan dostlarımızın arkadaşlarımızın olduğunu bilme isteğidir.
Dünkü buluşma benim İstanbul'da tek olmadığımı,burada 20tane kardeşimin,abimin olduğunu gösterdi.Bizler burada yalnız değiliz.Şehrimizden bin kilometre ötede aynı duyguları paylaştığımız,bizden farklı yirmi insan gördüm resimlerde.Belki de bunlardan yüzlercesi var bu şehirde.Ve biz burada yüzlercesine ulaşana kadar sevdamızı boynumuzda atkı üstümüzde forma,ellerimizde sticker olarak taşıyacak kalbimizde de yaşayacağız. İnadına büyüyor sevdamız.
İstanbul Demirsporludur !
IstanBlue Şimşekler

1 yorum:

Onur BİÇER dedi ki...

Başarılar arkadaşlar. Daha da organize ve üretici olmanızı bekliyorum. Savaşmaya devam.