22 Ekim 2009 Perşembe

Bir Şalgamcı'nın Futbolcu İletişimi...

Kebabman naklediyor...

Şu anda Hürriyet Gazetesi spor köşe yazarlarından olan İlhan Söyler döneminin iyi futbolcuları arasında yer almaktaymış.Konyasporda ve Fenerbahçe oynayıp kariyeri burada parlayan fakat gece hayatı ile gündeme gelen bir futbolcu olarak biliniyor...

O zaman Adana Demirspor Fenerbahçe'den Usta Raşit'i transfer eder fakat Usta Raşit ilk gelişinde Adana'ya alışmadım diyerek Fenerbahçe'ye geri dönmek ister, Fenerbahçe Usta Raşit'i çağırıp İlhan SÖYLER'i Adana Demirspor'a gönderiyor...
İlhan SÖYLER'den dinliyoruz...

Adana Demirspor - Galatasaray maçı öncesi futbolcular olarak yeneceğimize yemin etmişiz, herkes bu maçı bekliyor... Hırs, Heyecan, herşey doruk noktasındaydı...
Maç başladı, herşey ters gitti 3-0 mağlub olduk...
Staddan çıktım boynum bükük yürüyorum; orada bulunan bir şalgamcı beni çağırdı.
Dedi: "İlhan Abi Boşver Dert Etme yavvv olur böyle şeyler"... Beni teselli etmeye çalışıyordu. Simit ve Şalgam uzattı bende yedim teşekkür ettim ve yanından ayrıldım.
Bir kaç adım gittikten sonra geri dönüp bakma hissine kapıldım. Arkamı döndüğümde şalgamcı'nın yanında bu sefer başka bir adam var, iki elini havaya kaldırmış benim olduğum yolu göstererek...
"Bilmem Neyini Yaptığımın İlhan'ı sanki bana top oynadıda geliyor birde şalgamı içiyor simidimi yiyor g.tveren" diyor...

Saygılar...

1 yorum:

Hakan HOŞCAN dedi ki...

Şalgamcıya kızılmaz ki :) suç, arkadan gelip şalgamcıya ilhan burada ne geziyor diyende :D


forzadanademir.blogspot.com