27 Haziran 2009 Cumartesi

Facebook'ta da Büyüyoruz...

Artık zamanı gelmişti... Sesimiz daha da ilerlere gitmeliydi...
Benimde aklıma hemen "Facebook" geldi. Binlerce Demirsporlu vardı çünkü..
Bende hem adımızı daha çok duyurmak ve Adana’daki kardeşlerimizi haberdar etmek için hem de daha da büyüyebilmek için hayran sayfası kurdum her tayfa gibi .

5 gün oldu ve 600 hayranı geçtik. Herkesten mesajlar aldım ve tayfamızdan bashettim.. Bu sayede daha da çok tanındık. Sesimiz çok daha iyi ve sağlam çıktı. Bu demek oluyor ki çok ama çok güçlü bir tayfa olacağız ....Neler olacağı bilinmez ama artık Adana’da herkesin bizden bashettiğini duydum.. Çok mutlu oldum ..
Herkesin iyi temmenilerini ve desteklerini aldık..
Allah yardımcımız olsun TAYFA !!! Çok şükür herşey yolunda...

1 yorum:

Semt Aşığı dedi ki...

Facebook hayran sayfamız var ama bi pankartımız yok!