13 Haziran 2009 Cumartesi

Elveda Hasan Şaş...

Ntvspor'da gördüm bu haberi ve ''ya doğruysa'' diye düşünürken kelimeler birbir ağzıma,elime gelip klavyeye vurmaya başladı.
Öncelikle bir şeyi şikayet etmek istiyorum.32 yaşında bir futbolcu,nereden baksak en az 2-3sezon daha top oynayabilirdi.İngiltere'de 36yaşına kadar adamlar top oynarken bizim ülkemizde 32yi geçtikten sonra bitti,artık oynayamaz gözüyle bakılması işleri bozuyor.Bence bu ciddiye alınması ve incelenmesi gereken bir konudur.Buna bir çözümbulunmalıdır.


Şimdi yukarıda sitemle bahsetmiş olduğum konuyu Tugay jübilesinden sonra tekrar aklıma getiren ve farkı bir kez daha görmemizi sağlayan adama gelelim...Hasan Şaş...
Türk futboluna ve Türk Milli Takımı'na yaptığın katkılar,vermiş olduğun emekler,UEFA kupasının kazanılmasında oynadığın rol ve benim için en önemlisi zamanında bu takımın başarısı için ter dökmen,altyapıdan yetişerek top koşturman...Döktüğün ter için teşekkürler.Gerek Adanademirspor taraftarı gerek Galatasaray taraftarı yaptığın katkılardan dolayı futbolcu kimliğini unutmayacaktır.




Gönül isterdi ki dünkü açılış maçından sonra futbolu bırakacağını değil,Demirspor'da
futbolu bırakacağının haberini duymayı.Çokta bir şey istememiştik aslında,olmayacak bir şey değildi.
Canın sağolsun Hasan.Ama hala da olabiliritesi var buna inanıyorum,inanmak istiyorum.
Çünkü bizler biliyoruzki,Sen Adanademirsporluluk ruhunu kaybetmedin.
Demirsporlu olmak Şeref,Onur,Gururdur...

Hiç yorum yok: