16 Haziran 2009 Salı

Babalar Günün Kutlu Olsun BABA!!!


Merhaba baba,
Ben oğLun..
Şu unuttuğun..

Bayram arifesi papuç parasını,
Bayram sabahı güLüşünü kumara yatırdığın çocuğun ..

Anasını hırpaLadığın,
Pazar sabahLarı hırsLa ağLattığın ..

yazLarı torna tezgahLarında çaLıştırtıp,
adam etmeye çaLıştırtığın çocuğun ..

bak ak düştü sakaLıma, saçLarıma,
demirden aLınan taLaş misaLi azaLtıLar bedenimi,,
tırnakLarımı zamanLa kestim ..
tanımıyor şuankiLer seni
kopartıyorum haLa sana inat
etrafındaki etLeri ..

yanında çok anım yok benim :.
yazLarım kiraLıktı sana,
hiçbir zaman sevemedim ..
yine sıcak,
yine yaz
bak haziran ayLardan ..
büyüdüm görüyormusun,
reşit bir kimLiğim,
senden uzak bir bedenim var ..

bir gün seni özLermiyim baba :. ?

saçLarın nasıLLar;
bembeyaz, ?
simsiyah .. ?
gözLerin nasıL bakıyorLar dünyaya :. ?

Acaba sende
Arıyormusundur beni ben gibi diğer insanLarda ..

Baba,
Ne garip bir keLimedir ki
dudakLarımı yapıştırıyor birbirine ..
susuzda değiLLer haLbu ki,
bu hırs,
bu kızgınLıkta niye :. ?

off baba..

geLdi çattı bir babaLar günü daha..
bak ak düştü saçLarıma,sakaLıma
demirden soyuLan taLaş misaLi azaLttıLar bedenimi,,

sen yoktun,
asLında hiç oLmadın..

babaLar günün kutLu oLsun baba :.


(Şiirin BABAM ile herhangi bir alakası yoktur... Bilgilerinize...)

Hiç yorum yok: