16 Mayıs 2011 Pazartesi

Ruh bedenden ayrılır, insan hala yaşar !

"Yine aynı senaryo" derken; sihirli bir ertan çıktı ortaya. Bu sefer de biz oyunu bozuyorduk sahada. Tüm işleri altüst ediyorduk icabında.

Maçın başlamasıyla birlikte "tamam işte takım budur." demeyen yoktur sanırım. Ardından böyle giderse goller ardarda gelir diye düşünüyorken, hakemin çaresizliği üzerine sövme seanslarımız arttı. Yeni Malatyasporlular mı çok sertti yoksa bizimkiler mi çok narindi acaba? İlk yarıda ki oyun açıkcası beni tatmin etti. Ancak Samet'e biraz kızdım gibi. Umutlarım başındaki oyuncunun bana göre havalarda uçması lazımdı, kendi kalesinden gol atmasını bekledim Yeni Malatya'ya ama olmadı, sağlık olsun :)

Maç içerisinde kullanılan serbest vuruşların neden bu kadar etkisiz olduğunu hocamızın ve futbolcularımızın kendilerine sorması gerek, 3 serbest vuruştan 1 tanesinin tehlike arzetmesi gerekir bence. Çalışılması şart. Hiç değilse bir serbest vuruş anında kimin ne yapacağının belli olması lazım.

Maçın gidişatını saniye saniye Serkan'a aktarırken böyle bir futbol spikeri ve yorumcusundan maçı dinlediğim için utandım. Kullanılan 2 cümlenin yapısı hiç mi değişmez? Bursa'dan, Konya'dan bahsetmeye başladıktan sonra psikolojik olarak beni bitirmeyi başardılar. Umudun U'su kalmamışken bende bu sefer kader bize göz kırpıyor ve şahlanıyordu hayallerimiz.

Açıkcası Metin'in penaltı konusunda olumlu tarafını hiç düşünmedim. Kesin yenildik düşüncesini kendime bağladım ki yenilirsek hayal kırıklığı olmasın. Zaten ben söylemiştim yenileceğimi. Kendimi garantiye aldım ama Metin benim ve benim gibi düşünenlerin ruhlarını bedenlerinden ayırmayı başardı. Ne diyeyim. Allahına Gurban Gardaş !

Yarı final maçımızı Bandırma ile oynayacağız. Bandırma'nın karşısına Ali GÜNEŞ hocamızın hangi taktik ile çıkacağını çok merak edenlerdenim. 4-4-2 sistemini bu maçta da mı uygulayacak. Ertan'ı attığı gol sonrası bu maça da ilk 11'de çıkaracak mı?

Yarı Final ve Final maçının TRT'de yayımlanıyor olması bizlere ayrı bir mutluluk yaşatacak. Takımını "İşte benim takımım bu" deyip etrafındakilerin de oraya odaklanmasını sağlamak bir hayli gurur verici. Buradan da anlaşılıyor ki büyük ihtimal İstanbul sınırları içerisinde takip edeceğim maçları. Ama dedim ya, metin ruhum ile bedenimi ayırdı. Ruhum Mavi, ruhum Lacivert kesildi çoktan !

Hiç yorum yok: