19 Mayıs 2011 Perşembe

...Bravo...Teşekkürler...Sağolun...Varolun...

Ben Mito. İnsanları kırmak, insanlara kötü söz söylemek, yapılan kötülüğe karşılık; kötülükle cevap vermek bana göre insan vasıfları arasında yer almaz. Bugün beni insanlığımdan çıkaran, insan olma sınırlarımı zorlatan; değerli Yönetim ve Futbolcularımıza teşekkürü bir borç bilir, saygılarımı sunarım...

Allah aşkına ne istiyorsunuz bizden, ne bekliyorsunuz? Bizim sizden beklerimizin yanında, sizin bizden beklediklerinizin lafını edebilecek misiniz? Hayallerimizin önüne bir duvar örmek bu kadar şerefli mi sizce? Umutlarımızı yarı yolda bitirmek onurlu bir davranış mı peki? Bu sorulan cevabına karşılık "ŞANSSIZ BİR GÜNDÜ." cümlesini yapıştırmak ne kadar haysiyetli bir ruhu ifşa eder?

Bugün beni en kötü günümle başbaşa bıraktınız, sahipsiz ve yapayalnız... Sanaldarbe1940 bir şiir yazmış, sonunda da "Sen sahada gez, biz tribünde ses, etmeyelim pes" şeklinde bizleri net bir şekilde anlatan bir tasvir oluşturmuş. Diline sağlık kardeşimin...

Bugün kötü konuşacağım hakkınızda, hiç iyi düşünmeyeceğim, gözümün önüne sizleri hiç getirmeyeceğim... Ali GÜNEŞ istifa edecek, yine şampiyonluk mavraları atılacak, yeniden taraftar stada çağrılacak, bu sene yeniden oynayacağız naraları atılacak.Ama ben size birşey diyeyim mi?

"Bundan sonra Allah'ın bir kulu "Taraftarlarımızı yanımızda görmek istiyoruz" lakırdısı yapmasın... Gidin; delikanlı gibi oynayın, kupayı alın gelin Adana'ya, biz sizi İstasyon Meydanı'nda bekleriz..."

Hiç yorum yok: