8 Nisan 2010 Perşembe

İstasyon'da inecek var !

Duymaya çok ihtiyacımız vardı bu haber'i. Aylardır linkine tıklamadığım ve sizinde ziyaret etmenizi tavsiye etmediğim bir sitede gördüm haber'i, şans eseri. Akabinde Kulübümüzün resmi sitesin'de de yayınlanınca haber doğruluğuna itimat ettim...

Tam da istediğimiz bu işte, tam da duymak istediğimiz, birileri elini taşın altına koymasa bile yolumuzdan çekildiği görmek tamda istediğimiz... Evet haber'i aynen aktarıyorum... www.adanademirspor.org.tr adresinden alıyorum...

"Adana Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Mustafa TUNCEL uzun zamandır çalışmaları devam eden Adanademirspora kalıcı gelir getirecek benzin ve gaz istasyonu müjdesini açıkladı.Yönetimimizin kalıcı gelir anlamında yaptığı girişimlere olumlu yanıt veren 3 parti il başkanından büyük destek alan yönetim kurulumuz sonunda bombayı patlattı.Büyükşehir başkanvekili Tuncel bugün yaptığı açıklamada yönetim kurulumuz tarafından tüm projeleri çizdirilen tadilat değişiklik hazırlıkları tamamlanan tesislerimizin bir kısmına yapılacak akaryakıt istasyonunun bu hafta gündeme alınarak 12 nisandaki büyükşehir belediye meclisinde oylanacağını açıkladı.Kulübümüze büyük gelir getirecek bu projeye katkı koyan başta başkanvekilimiz Mustafa Tuncel ve tüm meclis üyelerimize şimdiden teşekkürü bir borç biliyor saygılarımızı sunuyoruz.."

Hiç yorum yok: