20 Nisan 2010 Salı

Bir adım daha...

Yazı'yı yazmak için geç kaldım. Demirspor yensinde ben yazı girmesem de olur...

Maçı bilerek takip etmedim, etmemeye devam edeceğim. Beykoz'lular bizi misafir etti sağolsunlar o saatlerde. ErnesTo1940 sayesinde maç hakkında bilgi aldım. "Golden daha çok pozisyon kaçırdık" sözü üzerine az çok tahmin edebildim maçın nasıl seyir ettiğini.

Bir adım daha attık ileriye, bir adım daha yaklaştık zafer'e... "Mücadeleye Devam" mantalitesini kavrayabilmiş herkese binlerce kez teşekkür ediyorum. Teşekkür'üm sadece sahada mücadele edenlere değil, tribünde, sokakta v.b kendine güvenen, üzerine mavi renkleri yakıştıran ve onu onurla taşıyan herkese binlerce kez Teşekkürler...

Onurunuzla, şerefinizle, dimdik duran başınızla MÜCADELEYE DEVAM...

1-) Bu arada pazar günü Beykoz tribün'üne misafir olarak gittiğim ve içimin içimi yediği bir konu'nun yazısını kısa bir süre sonra kaleme alacağım. Bakalım ne yorum yapacaksınız...

2-) Play-off ların İstanbul'da oynanma ihtimali'nin yüzdesi artmakta. Bilgilerinize

3 yorum:

lepermessiah dedi ki...

Bank Asya playoffları İstanbul'da olacak bizimkinin olması zor.

lepermessiah dedi ki...

İlaveten çektiğin fotoğrafları ve elinde olan bir dosyayı bir an önce bana gönderirsen mutlu olacağım artık.Kaç güngeçti ne beykoz maçının ne kebab gününün nede numunelik mevzunun belgeleri elimde yok !!!
Bu kadar sorumsuzluk OLMAZ ! :)

lacivertmavi dedi ki...

Bankasya burda olacağı kesin mi?