15 Kasım 2009 Pazar

AdanaDemirsporumuz:6-0:DiyarbakırDiski

Maç sonu röportajlarda duyduğum bir cümleyi buraya aktarmamın nasıl bir maç oynadığımızın anlaşılması için yeterli olacağını sanıyorum.
''Anamdan doğdum doğalı ilk defa böyle rahat deplasman seyrettim gardaş.''
Uzun zamandır izlediğim en güzel maçtı.Gol olmadan öncede böyle düşünüyordum ki goller geldikten sonra bu maçtan aldığım zevk artarak devam etti.Çünkü takım çok organizeydi ve güzel pas yapıyordu,çok güzel kaçıyordu.Dakika dakika maçı yazmayacağım gerçekten çok keyifliyim.Tayfun'un attığı son gol takdire şayandı.
Kaya'nın gol yememesi beni şaşırttı ama bunda Kaya'nın iyi kaleciliği ön planda değildi çünkü maçta Kaya'nın hiç oraya buraya zıpladığını görmedim.
Takım gerçekten çok iyi oynadı,bize bu mutluluğu yaşatan oyuncu abilerimin hepsini tebrik ediyorum bunun devamının gelmesini bekliyorum.
Takımın çok yorulması dışında, Süleyman'ın cezalı konuma düşmesi,Orhan'ın sakatlanması Van maçında defansta başımıza sorun açacak gibi hissediyorum.Umarım yanılırım ve Van maçından da zorda olsa bir galibiyet alırız.
Bu maçta attığımız 6golün bir anlam kazanması için çarşamba günü Van'ı da yenmemiz gerekiyor.
Haydi Şimşeğim Van'ı da yen öyle dön Adana'ya...

Takımı Maraş'da yalnız bırakmayan cefakar taraftarımıza da teşekkürü borç bilirim.Çok güzel bir deplase yaptılar bizlerde buralardan katıldık besteleri söylemeye,kameralar sıksık kendilerine döndü.
Şimşekler Grubu,Adana'nın Gururu...

Hiç yorum yok: