10 Nisan 2009 Cuma

SÖZ ŞİMDİ BİZDE(Blue_Angel)

Bu zamana kadar sürekli futbolcular,yöneticiler.teknik adamlar konuştu,Bloğumuz bize göre yeni bir açılım yapıyor ve taraftarlarla röportaj yapıyor... Röportajlarımız msn üzerinden olacak çünkü Türkiyenin dört bir tarafından yapacağımız röportajlara yetişmemiz imkansız onun için röportajlar kısa ama güzel olacak inşallah... İlk deneyimimiz... Blue_Angel nickli bir arkadaşımız ile bir röportaj... Buyrun...

- Size göre Taraftarlık nedir?

Ben Taraftar olmayı felsefi olarak tanımlayamıyorum yani bir yaşam biçimi veya bir tutku diyemiyorum.
Taraftarlık veya şöyle diyeyim Taraftar olabilme kendi takımın için var olan savaşı verme aynı zamanda rakip takım taraftarının da var olma savaşı vermesi için olanak sağlama olarak tanımlıyorum.

- Nasıl yani?

Mesela; Bir taraftar takımının herhangi bir haksızlığa maruz kaldığını gördüğünde gösterdiği tepkiyi, Diğer haksızlık gören takım veya taraftar içinde göstermeli.

- Türkiye de böyle bir Taraftar Kitlesi var mı?

Olmaz olur mu?

- Mesela?

Türkiye deki tüm taraftar grupları bunun canlı birer örneğidir. Mesela Eto’o ya karşı ırkçılık baş gösterdiği anda Dünyada bu olaya ilk tepki gösteren Türk Tribünleridir. Karşıyakalı özgür’ ün cenaze töreninde Göztepe ile Karşıyaka atkılarının yan yana olması da taraftar olabilmeye bir örnektir.

- Karşıyaka ve Göztepe demişken isterseniz bir iki cümle edelim bu iki takım Taraftarları hakkında?

Gerçekten iki takım taraftarına da ayrı ayrı teşekkür etmek lazım. Türkiye de tribünlere renk katan bu taraftarlar Tribünlere önemli bir yol gösterdiler.

- Göztepe mi? Karşıyaka mı?

Açıkçası söylemek gerekirse Göztepe taraftarını daha çok seviyorum.

- Herhangi bir sebebi var mı?

Tek sebebi söyledikleri İsyan Marşı.

- Bu arada sormayı unuttuk siz hangi Takımlısınız?

Demirsporluyum.

- Adana DemirSpor mu?

Adında Demirspor bulunan her takım benim takımımdır ama en fazla izlediğim ve gönlümün daha yakınında bulunan takım evet Adana DemirSpor.

- Adana DemirSpor’ u ligde nasıl değerlendiriyorsunuz?

Soruyu yanlış bir kişiye sordunuz. Ben ne yorum yaparsam sürekli tersi çıkıyor, en iyisi hiç yorum yapmayayım. Sadece hayırlısı olsun demek ile yetineyim.

- Peki, son olarak bloğumuzu okuyanlara bir mesajınız olacak mı?

Mesaj vermek bana uygun düşmez sadece bir temennide bulunmak istiyorum. İnşallah Tribünler zamanla daha çok dolar, daha çok organize olur. Son olarak belirtmek isterim ki; biz taraftarız cevap hakkımızı şiddette ile değil Tribünler de vermeliyiz.

- Temenniniz; Temennimizdir.

2 yorum:

yavuzy dedi ki...

taraftarlarla röportaj güzel bir fikir; tebrikler; devamını bekliyoruz...

vertumnus dedi ki...

Gerçekten güzel bir fikir, ellerinize sağlık...