30 Nisan 2009 Perşembe

ÇOK KÖTÜYÜM...


Herkes bu proğramdan bahsediyor bir gündür... İzleyememenin vermiş olduğu üzüntü ile okudum tüm yazıları... Yazılardan az biraz canlandırdım proğramı gözümde... Ama Allahtan bazı blog sitelerinde vermişlerde linkleri indirip izleme fırsatı buldum dün akşam... Keşke izlemeseydim...

O neydi abi ya öyle... Tribün liderleri konuşmasından çok İlkokul sıralarında yaptığımız muhabbetler gibiydi... O bi laf söylüyor... O ona bi laf söylüyor... Futboldan tribünden anlamayan bir adam ortada yönetmeye çalışıyor... En hoşuma giden bölüm... Taraflı yayın yapmak gibi olacak ama... Göksel abinin "Biz gazetede çıkmak için sevmedik" cümlesinin ve Fenerbahçe Tribün lideri Sefa nın "Adana DemirSpor taraftarını hayranlıkla izliyorum." demesinin geçtiği bölümler aklımda kaldı...

Son bölüm gerçekten rezaletti... Ben bitimin gelen tüm liderlere söz hakkı verip son söz ile bitirilmesi ve artık atkımı verilecek formamı verilecekse o zaman verilmesini bekledim... Hele bir Tribün Liderinin Sunucunun arkasına geçerek atkısını açıp fotoğraf çektirmeye çalışması çok gülünçtü...

Ben yine Tarafsızlık ilkesini çiğneyerek Forza "GÖKSEL ABİ" diyorum... Öyle be göksel abi... senelerden beri 2.lig b deyiz... 10.000 lere oynuyoruz her maç kimse bunu yazmıyor... Önemli değil zaten...

"BİZ GAZETELER YAZSIN DİYE SEVMEDİK Kİ!!!"

Hiç yorum yok: