29 Ağustos 2012 Çarşamba

Elde var "of of offf"

27.08.2012 günü Adana 5 Ocak Gazetesi'nde yer alan, Zafer GEDİK imzalı "Elde var 1" başlıklı köşe yazısını büyük bir şaşkınlık ve üzüntü ile okudum.
Zafer GEDİK'in yazmış olduğu bu köşe yazısının, kesinlikle artniyetli olarak kaleme alındığını düşünmüyorum. Ancak duruşumuzun himaye edilmesi bakımından bu eleştiriyi yapmayı kendimce görev sayıyorum.

***

Zafer GEDİK'in, yazısında kurduğu 3.cümle "Adanademie spor Bolu deplasmanında sezonun ilk maçına çıktı." şeklinde yer alıyor. "Adana Demirspor" adını doğru yazmak; bizlerin üzerinde durduğu en önemli noktalardan bir tanesi. Umarım daha duyarlı olunur bu konuda.
Demirspor'un oynadığı futbolun; ilerisi için umut verdiğini belirterek devam etmiş yazıya. İleriyi çok iyi gördüğünü anladığım Zafer GEDİK'in; Demirspor'un yönetimsel geleceğini görme noktasında bir yazı kaleme almasını da umut ederim.
"Birkaç yerinde transferle iyi bir takım ortaya çıkabilir." diyerek sürdürmüş yazısını Zafer GEDİK.
"Adana Demirspor" adının doğru yazılacağını umut ederek yazıyı okumaya devam ettiğimde; "Bu sezon Adanademir spor taraftarlarına güzel futbol izlettirecek gibi gözüküyor." cümlesi ile karşı karşıya geliyorum.
Yazının umut dolu olması bir hayli güzel. Ancak "Mavi şimşekler 1 puan alarak çok önemli bir işe imza atmış oluyor. Emeği geçen herkesi kutlar başarılar dilerim." cümlesinin biraz daha dar alanda kullanılması gerekliydi. Emeği geçen kim? O emeği üzerine alacak olanlar kim? Bu soruların cevabı verilmeliydi.
Umarım bundan sonraki yazıları daha açıklayıcı ve tanımlayıcı olur. Aslı şudur: "Adana Demirspor"

***

Geçen sene "100.000 TL" var mıydı cebinizde?

Adana Demirspor Yönetimi; Önder SERİN başkanlığında, gerçek başkanlarını ziyarette bulunmuşlar. Sağolsun Mehmet GÖKOĞLU'da Demirsporluluğunu göstermek amacıyla bu ziyarete kayıtsız kalmayarak;kaz gelecek yerden, tavuk esirgememiş ve cebinden (!) çıkardığı 100.000 TLyi Adana Demirspor Yönetimine hibe etmiş. Bu hibeye karşılık; Gökoğlu, kombine alma zahmetinde bulunmuş. Kaç adet aldı acaba? 146 adet olabilir mi?
Bu ziyarette; sözde kulüp başkanı Önder SERİN bazı açıklamalarda bulunmuş. Onlardan bazıları;

- 'Bolu'da 10 tane taraftar yönetim istifa diye bağırıyor, onlar Demirsporlu değil, bu yaptıkları onlara birşey kazandırmaz'
- 'Mehmet GÖKOĞLU benim arkadaşım, canım ciğerim..Onun tecrübelerinden faydalanacağız'
- 'Mehmet GÖKOĞLU'na danışmak taşeronluk ise, evet taşeronuz'

Bu açıklamaların amacını şimdiden söylüyorum : "Mehmeh GÖKOĞLU'nun resmi olarak tekrar yönetime dahil edilmesini sağlamak." Mehmet GÖKOĞLU'nun, hibe ettiği bu 100.00 TL yi geri alabilmesi için yönetime girmesi gereklidir.
"Onlar Demirsporlu değil." cümlesini bazı ağızlardan sıkça duymaya başladık. Kimdir bu Demirsporlular? Ne iş yaparlar? Ne yerler, ne içerler? Açıklayın da öğrenelim. Daha iyi olacağı kanaatindeyim.

"Toplantıdayım, meşgulüm."

Önder SERİN'in bu açıklamalarından sonra, kendisine bir mesaj attım. Mesajımda aynen şu ifadeler geçti :"Bolu'da 10 tane taraftar "Yönetim istifa" diye bağırıyorlar. Onlar Demirsporlu değil öyle mi? Sen misin Demirsporlu? Biz Demirsporlunun kralıyız, çakalı değil."
Mesajım ulaşmış olacak ki; beni aramayı tercih etti. Telefonunu açmadım. Meşgule aldım ve tekrar bir mesaj yazdım. "Toplantıdayım. Çıkınca arayayım." Ne toplantıdaydım ne de meşguldüm. Kendilerinin genellikle uygulamaya koyduğu bu yolu denemeyi tercih ettim. Umarım beni anlamışsınızdır.
Önder SERİN'in beni neden aradığını, ne amacı güttüğünü, hangi tür oyunları oynamaya çalıştığını, kendini masum rolünde tutmayı nasıl amaçladığını çok iyi bilenlerdenim. Oyunun 2. Perdesi : "2 Eylül 2012, 5 Ocak Stadı"

Hiç yorum yok: