15 Ağustos 2012 Çarşamba

Bolu'da hava "serin"

"Anlattıkların, karşındaki insanın anladığı kadardır." 

Hala şu noktayı tam kavrayamamış insanlar var. Ben, Adana Demirspor'un sorunlarını, maddi buhranlarını, gerçekleşemeyen umutlarını tek bir kişiye monte edip, bu kişi üzerinden propaganda yapmıyorum. "Adana Demirspor'un sorunu kişisel değil, fikirsel bir sorundur ve bu kulübe yakışmayan fikirlerin taşıyıcılarının da bu kulüpte herhangi bir görevde bulunmaması gerektiğini düşünüyorum." Bütün mesele budur. Bugün A, yarın B. Kişilerin değil, fikirlerin değişmesi lazım.

"Söyleyin de yazalım"

"Bu yönetimin hiçmi iyi bir hamlesi yok?" deyip, "Fabrikatör" mesleğine soyunan insanların; soru sormak yerine,"Gerçek Adana Demirsporluları" bilgilendirmesinin daha bilinçli bir yol olacağı aşikardır. Aynı soruyu biz o "Fabrikatör" lere sorduğumuzda ne cevap verecekler merak ediyorum doğrusu. "Bu yönetimin iyi bir hamlesi var mı?" Eğer "var" diyorsanız ve ortaya çıkıp konuşmuyorsanız; bu sizin suçunuzdan başka birşey değildir.

"Haklarını yemeyelim."

Geçen günlerde, "Kamp; yönetimin beyan ettiği gibi 5 yıldızlı bir otelde değil, oda servisi dahi bulunmayan 3 yıldızlı bir otelde gerçekleşiyor." şeklinde twitler yazılmıştı. Güvenilir bir kaynaktan o twitlerin gerçeği yansıtmadığı haberini aldım. Söz konusu kaynak; "Kulübün 5 Yıldızlı otelde kaldığını, rezervasyon tarihinin dolduğunu ve akabinde kulübün otel ile görüşerek ek rezervasyon yaptırmaya çalıştığını ancak; otelde yeteri kadar boş yerin olamayacağı beyan edilmesinin ardından başka bir otel ile anlaşıldığını" söyledi. Yani anlayacağınız hakkını haklıya teslim edelim.
Peki; bir kulübün kamp tarihleri, otelde ne kadar kalacakları, bir sistem, plan v.b bulunmaz mı? Bunları not tutan bir kulüp yetkilisi bulunmaz mı? 

***

Havalar nasıl orada?

Uzun bir süre oldu Adana Demirspor kampa çıkalı. Ne ses var ne seda.
Adana Demirspor'un, bu sene maçlarını Bolu'da oynama gibi bir ihtimali varda ben mi bilmiyorum. Bilen varsa söylesin. Bolu'nun serin bir bölgede bulunması zannedersem "keyif" veya "korku" dediğimiz olguyu çıkarıyor meydana. Takımın halen Adana'ya uğramamasının nedeni ne olabilir acaba?
- Bolu'da havaların güzel oluşu mu?
- Adana'ya gelindiğinde tepki verilmesinden çekinilmesi mi?
- Bolu'nun, Güvenç hocanın memleketi Sakarya'ya yakın olması mı?
Ben açıkcası fazla bir neden bulamadım. Ancak; takımın halen geçerli bir mazeret olmaksızın Bolu'da bulunması abestir. Bu takım maçlarını Adana'da güneşin ortasında oynayacak. Ne rüzgar bulacak futbolcular ne de okaliptus ağaçları.
Var mı açıklaması olan?

Hiç yorum yok: