28 Şubat 2012 Salı

Hoca ve Yönetim Arasında Geçen Diyalog

Biz taraftarların da, her şeyi bilmesi gerektiğini düşünerek hoca ile yönetim arasında geçen mevcut diyaloğu, Güney arkadaşımdan aldığım izinle kendisinin yazdığını buraya aktarmak istiyorum. Bunu burada paylaşmamın sebebi ne birine taraf olmak, ne de birini savunmaktır. Sadece olayların gelişimini görmek içindir. Hani Tam Bağımsız Demirspor diyoruz ya, ne bileyim.
"
Bizzat diyaloğu söyleyim ;

Hocaya dediler ki, hocam bu sonuçlarla olmuyor bir kan değişikliği olsa iyi olmaz mı diye...

Hocada biraz şaşkın ve garip bir ifadeyle aynı şu lafı söyledi : Elbette neden olmasın , 5 aydır bizi maymuna çevirdiniz, 2 milyarlık prim sözünü bile ödeyemediniz , tesise 5 ayda 1 kere bile gelip futbolcunun halini hatrını sormadınız , verdiğiniz prim sözünüde ödemediniz üstüne tribünlere de çok güzel bağlama çektiniz şimdi de beni seyirci önüne attınız. En başta yönetim olmak üzere bu takımda kan degişikliğinin şart oldugunu bir kez daha anladım. Ben bırakmayacaktım ama bu sözleri duyunca artık istesenizde bırakıyorum... Allah yolunuzu açık etsin.

Sonra hoca Gökoğlu'nu aradı olayları anlatıp kendisininde en mantıklı olarak istifa etmesinin oldugunu belirtti. İkili görüşmek için ofiste toplandılar ve gökoğlu'da bırakma kararı aldı.. hoca bu aksam adana da kalacak yarın toplantı düzenleyecek."

Hiç yorum yok: