6 Şubat 2012 Pazartesi

Bandırma Deplasmanından Mutlu Döndük

İstanbul'dan umutlarımıza kuşanarak çıktığımız yolun dönüşünü mutlulukla bitirdik. Bizler için güzel bir deplasmandı ve ben de kendimi galibiyet serisine bağlamış oldum, artık mağlubiyet görmek yok, görmediğim güzel galibiyetlerin acısını çıkartmak var. Gün geldi, devran döndü.
Geçen hafta Sarıyer-Bandırmaspor maçını canlı izleyen biri olarak bu maçı izlemeye gittik. Sarıyer maçından sonra yaptığım gözlemleri gerekli yerlere yazarak yollamıştım, buraya da paylaşayım.

"Bugün Sarıyer maçındaydım. Öncelikle Sarıyerli arkadaşların abilerin misafirperverliği için buradan da teşekkür etmek isterim. Daha sonra Bandırma hakkındaki görüşlerimi kısaca yazayım, umarım gören duyan dikkate alan birileri olur.
Çok yoruldum ve hala soğuğu içimde hissediyorum şimdilik kısa keseceğim.
İleride basarsak kesinlikle galip geliriz. İleride çok tehlikeli bir takım Bandırma ve maksimum yapabileceğini bugün Sarıyer maçında gördüm. 90dakika boyunca sol kanattan atak yaptılar yani sağ kanadımızı çok sağlam tutmalıyız, sürekli tek pas ve ara pas yapıyorlar kanattan girmeye çalışıyorlar seri ve yerden oynuyorlar. Hücum hattımızdaki kanat oyuncularımızın teke tekte adam eksiltmesi gerekiyor ve Bandırma'nın yaptığı aynı şeyi seri pası yerden pası yapması gerekiyor, defansları çok iyi değil Efecan ilk yarı dalga geçti Bandırma defansıyla bildiğin ve maçı aldı. Adam eksiltecek seri topçu lazım kanatlardan içeriye girebiliriz baskıyı kaldıramayacak bir defansları var, benim gördüğüm budur. Fakat ileride çok tehlikeliler sürekli sol kanattan atak yapıyorlar defansın kusursuz oynaması gerekiyor başka açıklaması yok.
Eğer ki yenilmeyelim beraberlikte yeter mantığıyla defansa yatarsak kesinlikle yeniliriz, baskı yapınca yıkılacak bir takım Bandırma, mutlak galibiyet parolasıyla sahaya çıkılmalıdır. Defans üstüne düşeni yaparsa ve ileride pres yaparsak kesinlikle maç bizim, ara paslarına dikkat.
İsabetli pasla ara paslarıyla çok rahat yenilebilecek bir takım çünkü çok rahat kontra yiyorlar, tabi bizim takımda bu yetenek var mı bilmiyorum ama ya seve seve ya seve seve olacak başka yolu yok.
"
Dün gördük ki, Bandırmaspor yine bundan başka bir şey yapmadı. Maçın çoğunluğunda soldan yaptıkları ataklar alan darlığından arasıra ortaya ve sağa sarksa da, buna karşı yedikleri kontra ataklarla beni mahçup etmediler. Raşit tüm defansı sıraya dizdi kanatlardan içeri girmeyi bildi fakat bitiriciliğimiz yeterli olmadığı için 0-1 ile döndük, yoksa maçta iki ve üçüncü golleri de bulabilirdik, ikili avaraj için önemli bir avantaj olabilirdi fakat artık pek önemi yok.


Rıdvan çok iyiydi.
İlyas'ı pek göremedik, antremanlarda da çok tutmamış izleyenler ama 2kişinin tutması falan yani 10kişiyken adam eksiltmesi topsuz alanda hakimiyeti vb. iyi fakat daha çok Hakan Şükür havası var abimizde gelsin atayım zorlamayın beni öyle çalım falan atmam çok koşmam gibi bir izlenim edindim. Bu maçta İlyas ya da Burhan ile başlaması benim için pek farketmezdi ama artık sürekli İlyas'ı oynatması gerektiğini ve iyi bir forvet olduğunu düşünüyorum. Yarım sezon boyu verim alabiliriz.
Kerem Can 89lu olan arkadaşımız, maç boyu hiç göze batmadı ve güzel bir oyun ortaya koydu.
Raşit için denecek bir şey pek yok, kendisi maçın yıldızıydı. Adam çok seri kontraya çıkıyor maçı ayakta tutuyor eyvallah nazar değmesin takımın en iyilerinden ama çok hırslı olduğundan mıdır bilemem fakat kahraman olmaya çalışıyor kalenin dibine kadar giriyor pas verse ya da kaleye vursa bu maç 0-3 falandı.
Metin Aktaş beni çok şaşırttı yan toplarda çok iyiydi dün, zaten Çankırı'da yediği saçma sapan gol gibi bir çıkış hatası yapsaydı Bandırma affetmezdi.
Takımda defans çok oturmuş gözüküyor,yani bu pek defanstan değil de orta sahada oynayan abilerimizinde defansa katkı yapmasından dolayı savunmada çok sağlam gözüküyoruz son üç maçtır. İnşallah böyle devam eder. Kademede Burak bu defans ve takım için mükemmel bir oyuncu, dün bir kez daha izledik valla on numara savunma oyuncusu adam. Ama bunu Süleyman için söylemek çok zor, dün Süleyman ne zaman topa müdahale etmeye çalışsa hop oturup hop kalktık hakemde çalmaya meyilli olunca korkuttu. Kendisi ortadan sağa sağdan ortaya koşmaya çalışıyor ama işte sorun burada. Koştuğu zaman eski yerine dönemiyor ve açık veriyor bir de topu ya geçirmiyor ya da top geçiyor adamı geçirmiyor çok riskli tehlikeli bir abimiz. Bana göre takımdaki aksak noktalardan biridir kendisi.
Soner için pek bir şey diyemeyeceğim çünkü takım ilk yarı Soner'i çok kullanmadı ki 60.dk'da oyundan çıktı.
Bu arada Tanıl Özer yine ilk 18'de kendine yer bularak yanlışım yoksa, maç başı ücretinin %50'sini almış oldu

Yönetimden Mehmet Gökoğlu, Bekir Sıtkı Özer, Önder serin ve Uğurcan Çekmez tribündelermiş. Üçte üç yaptık diye kendileri hakkındaki fikirlerimizin değiştiği sanılmasın. Kendilerini sevmemekle birlikte hala desteklemiyorum ve bir çok arkadaşım da benimle aynı görüşte.
Yolculuğa dönecek olursak, arabalı vapurda yaptığımız kahvaltı, gölbaşında yediğimiz köfte ve bunların güzelleşmesine sebep olan muhabbetler güzel bir deplasmanı keyifle tamamlamamıza sebep oldu.
Son olarak Bandırmasporlu arkadaşlara 90dakika boyunca olumsuz bir tezahüratta bulunmadıkları ve futbolcularımızı alkışladıkları için teşekkür ediyorum.
Futbolcularımızın hepsine helal olsun, aynı performansın devamını beklemekle beraber tebrik ediyoruz.
Son üç maçtır dediğimiz gibi, DİRENE DİRENE KAZANACAĞIZ

Hiç yorum yok: