20 Ağustos 2011 Cumartesi

İstanbul'un Demirspor'una !

HAZIRLIK DEMEYİN, VURUN YUMRUĞU !

Demirsporsuz kalmak benim bayağı bir canımı sıkıyor. İstanbul'un Demirspor'unu görüyorum bugünlerde. Yani sizleri... Mutlu oluyorum, heyecan duyuyorum...
Hazırlıklara başlamış bizim takım. İlk galibiyetini almış duyduğuma göre. Tam istediğimiz gibi... HAZIRLIK DEMEYİN, VURUN YUMRUĞU !
Geçen sene umut yolunda hepimizi mutlu ettiniz, hasretimizi giderdiniz, başarıya endekslediniz. Bu senenin bizim ve sizler için ne kadar önemli olduğunu belirtmeme ne benim çapım yeter ne de bilgim... Siz en iyisini yapacaksınız ve YUMRUĞU VURACAKSINIZ !
Sizinle tanışmış olmanın verdiği gururu hala içimde saklı tutuyorum. Biliyorum biraz mektup tarzında yazıyorum ama uzağınızda değiliz; bilhassa tam dibinizdeyiz, yanı başınızdayız. Velhasıl biz sizin içindeyiz, siz ise bizim...
Hayallerinizi sakın unutmayın, unutturmayın birbirinize, sürekli hatırlatın ne olur. Çünkü hayalleriniz sizi ulaşacağınız yere götürecektir.
Temiz yürekli çocuklar...
Kalenizi koruyun, aman vermeyin rakibe. Gol üstüne goller atın hayata...
Duruşunuz ve çizginizden ödün vermeyin, "Demirsporlu olmaK; şeref, onur, gururdur" sözünü hiçbir zaman unutmayın. Unutursanız dahi bizler size hatırlatacağız...
Sahanın demir yürekli çocukları...
Bu sene sizden tek birşey istiyorum. Belki de haddime düşmez böyle bir şey istemek. Ben yine de bir yüzsüzlük içerisinde sizlere söyleyeyim onu...
Ben ve biz; sizden herhangi bir kupa, herhangi bir başarı, herhangi bir derece beklemiyoruz. Beklediğimiz şey; sizin şu anda ki duruşunuz ve onurunuzdan ödün vermemeniz. Her ne olursa olsun, yenilebilirsiniz, üzülebilirsiniz, istediğiniz sonucu alamayabilirisniz ama ASLA PES ETMEYİN. Sadece formanın hakkını verin yeter ! Çünkü o formada tüyü bitmemiş yetimin, emeğin ve şerefin hakkı var.. Hakkını hak sahibine teslim edin... HAZIRLIK DEMEYİN, VURUN YUMRUĞU...

Bu arada;

Can kardeşimin doğum günü şampiyonluğu getirsin...

Hiç yorum yok: