9 Ağustos 2011 Salı

Ercan ARSLANKESER görevinden ayrıldı !

Ercan ARSLANKESER'in görevini bıraktığı haberi yayımlandı adanaaktuel.com sitesinde... Zannedersem doğru bir haber. Ercan ARSLANKESER'in konu ile alakalı olarak ortaya koyduğu açıklama şu şekilde :
“Yapılan kongrenin ardından Başkanımız Mustafa Tuncel'in isteğiyle Demirspor'daki görevime başladım. Kısa sürede bir takım çalışmalar yaptım. Ancak gelinen noktayı yeniden değerlendirmek istemiyorum. Zira, Demirspor'da şu anki gelişmeleri tüm herkes takip edip yakından bilmektedir. Burada olumsuzlukları yeniden anlatıp gündemi meşgul etmek istemiyorum.Gelinen nokta itibariyle haksızlığa uğramama rağmen iki kez formasıyla şampiyonluk yaşadığım (1994-2000) Demirspor'daki görevimden ayrılma kararı aldım.Bu anlamda konuları yerinde yaşadığımdan cevap hakkı doğduğu an her platformda her isimle veya isimlerle konuşmaya hazırım. Konuşmamamın sebebi Demirspor’umuzun.şu an bulunduğu kaos ortamından.Çok sevdiğim Demirspor’u ikinci bir kaosa sokmak istemediğim içindir.Adana Demirspor'umuza uzun lig maratonunda başarılar diliyorum.”

Konuşmaktan çekinen Ercan ARSLANKESER; bugün konuşman Demirspor'un geleceği için daha önemlidir... Senin Demirsporluluğundan şüphemiz yok, seninde bizden şüphen olmasın... Lütfen konuş !

Hiç yorum yok: