18 Şubat 2010 Perşembe

Teşekkürler...

Güzel bir gelişme oldu şu dakikakalarda Yönetim'in uygulamaya koyduğu Altın Adamlar ile ilgili haber'i AdanaDemirspor.org sitesi'nden aynen aktarıyorum ve TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Yönetim Kurulu Üyemiz ve Ankara Sigorta Bölge Müdürü Mustafa Avcı ile yönetim kurulu yedek üyemiz işadamı İlker Erdal´ın girişimleriyle, 24 işadamı toplu halde mavi-lacivertli kulübümüzün altın üyeleri arasına katıldı.

Katılım töreni için Adana Barosu Sosyal Tesisleri Safir Resturant´ta bir yemek düzenlendi. Kulüp Başkanımız Bekir Çınar ve yönetim kurulu üyelerimiz ile yeni altın adamlarımızın katıldığı yemekte bol bol sohbetler yapıldı.

Yönetim kurulu üyemiz Ankara Sigorta Bölge Müdürü Mustafa Avcı ile işadamı İlker Erdal´ın önderliğinde kazandırılan altın adamların mutluluğunu yaşadığımızı dile getiren Kulüp Başkanımız Bekir Çınar, "Bu desteğin sinerji oluşturacağı inancındayım. Yeni üyelerimizle kulübümüz daha da güçlenecektir. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum" dedi.

Tarihi ve köklü bir geçmişe sahip olan ulu çınarımızın yaşaması ellerinden gelen tüm gayreti göstereceklerini ifade eden mavi-lacivertli kulübümüzün yönetim kurulu üyesi ve Ankara Sigorta Bölge Müdürü Avcı, "1940 yılında kurulan kulübümüzün hiç de hak ettiği yerde olmayışını üzülerek görüyoruz. İş adamlarımızı, geçmiş yıllarda çok büyük rüzgarlar estiren Adana Demirsporumuz´a destek olmaya davet ediyorum. Yeni üyelerimize de hayırlı uğurlu olmasını diliyorum" şeklinde konuştu.

Yönetim kurulu yedek üyemiz ve işadamı İlker Erdal ise, "Kulübümüzün altın isimleri arasına katıldığımız gün, üyelerimizin artırılması yolunda çabalar harcayacağımız sözünü vermiştim. Bugün bu sözümüzün başlangıcını yaparak eş ve dostlarımızı altın üyeler arasına dahil ettik. Altın üyelerimizin hızla artmasını diliyorum" dedi.

Düzenlenen törenle kulübümüze altın üye olan işadamları şunlar:

Talip Gayır (Ekol Sigorta), Dursun Çelik (Çukurova Nakliyat), Hasan Karaca (Karaca Grup), Birol Vurankaya (Onursal Sigorta), Aydın Kama (Kama Nakliyat), Mehmet Umsan (Sigorta Eksperi), Atilla Çüçen (sigorta eksperi), Erdinç Tekirdağ (Tekirdağ Oto), Hacı Abay (Abay Nakliyat ve petrol), İhsan Döş (Neova Sigorta Bölge Müdürü), Mahmut Dağlı (As Adana Nakliyat), Fatih Alpçoğay (Adana Ekspres Nakliyat), Tahsin Yağmur (sigorta eksperi), Türker Kaya (Element Sigorta), Mehmet Alptuğ Alp (Alap Sigorta) Mahmut Leventerler (Levent Oto), Ahmet İdris Doğan (Doğan Sigorta), Mustafa Tantürk (Mali Müşavir), Mehmet Türkmen (Türkmen Nakliyat), Süleyman Can Dolmacı (Ünilever Müşteri Temsilcisi), Özkan Ürkmez (Adana Kral FM Sahibi), Ömer Öney (Grup 3 Güvenlik Şirketi), Mahmut Uyanık, Özen Benden

Yemekte söz alan yeni altın üyelerimiz, Adanalılar´ın kulübümüze sahip çıkması gerektiğini belirttiler.

Hiç yorum yok: