14 Şubat 2010 Pazar

Adana Demirsporumuz:1-0:Mardinspor

Maçı izlemedim,skoru Anadolu Üsküdar maçını izlemek için bulunduğum Vefa Stadından çıkıp eminönüne giden belediye otobüsünün içinde mesaj yolu ile öğrendim ve bu kadar kötü giden bir günde bu haberi duyunca kahkahalarıma dakikalarca yüzümdeki o hoş tebessümü bozmaya engel olamadım.İnsanlarr deli mi bu diye baktı fakat boynumdaki Demirspor atkısını daha bir gururla taşıdım.Heeyytt buranın kralı benim lan benden mutlusu yok havasında sağıma solumagülücükler saçasaça indim üsküdar iskelesine.Bunu yazarken bile gereksiz fakat bir okadar mutluluk verici hoş bir tebessüm var suratımda.Uzun zamandır bu kadar samimi hissederek içimden gelerek bir şey yazmıyordum.Demirsporlu olmak böyle bir şey sanırım.Tam bitti dediğin yerde sana Teslim olmak yok,ayağa kalk ve yılma,usanma,bıkma yoluna devam et diyor.


Neyse bu kadar gevezelikten sonra izlemediğim maç hakkında yorum yapmaya sıra geldi.Bir körmüş edasıyla yaşadım bu maçı.Bugün tribünlerde yaklaşık sekiz bin yürek sahada ise on bir tane formanın hakkını vermek için elinden geleni yapmaya çalışan şimşeklerle başladı maç.
Grup her zamanki gibi helal olsun lafını hakedecek seviyede günün anlam ve önemine yaptığı pankart ile değinmekle beraber bulunduğu yeri doldurup takıma sonuna kadar destek verdi.Kapalı ve maraton tribünlerininde ikinci yarıda sahaya yansıttığı desteği orada yaşamak isterdim.Tekrardan demek isterim ki ''14 Şubat'ta biz yalnız seninleyiz.'' pankartını yapanların ellerine sağlık,müthiş olmuş.



Maraton tribünde açılan o güzel pankartada değinmeden geçemeyeceğim.''Ne güzel demişler Boz'u değil MAVİ'yi , Kara'yı değil LACİVERTİ SEVİYORUZ'' diye.


Onbir kişilik kadroda dört oyuncumuzun genç olması ile açıkçası gurur duydum.Hele ki kalede geçen yıl İstanbul'da Genç takımın Türkiye Şampiyonası için gelipte yarı final maçında cezası olup tribünde bulunan , benim tanımayıp muhabbet ederken kendisine kendisini sorduğum, daha sonra bana o benim işte cezalıyım bu maç diyen Ömer'in olduğunu duyunca çok mutlu oldum.Şu ana kadar çok değerini bilememiş olsakta bundan sonra böylesine yetenekli kalecimizi takımımıza kazandıracağımıza eminim.


Maçı Tayfun Özkan'ın attığı gol ile zorda olsa tek gollü bir galibiyet ile kazandık.Sahada bukadar eksiğe rağmen eminim ki savaşan insanlar topluluğu vardı.Mücadele eden,ruhunu ortaya koyan,formayı terletip hakkını veren on bir tane harbi adam vardı orada.Tarsus maçında da yine böyle mücadele eden varını yoğunu ortaya koyan bizi memnun eden bir futbol vardı fakat bir yanlışlık oldu.Sonunda meyveyi yemeyi zorda olsa başardık ama.Ben eminim ki bu takım geri kalan maçlarında da yürekten oynarsa,bir şeyler yapmak için oynarsa önümüzde çok güzel günler göreceğimiz aşikardır.Haydi darısı Malatya maçına inşallah...

SEN ÇOK YAŞA SOYLU KAVGAM...
Yaşasın MÜCADELE EDEN,ONURLU DEMİRSPOR !

Hiç yorum yok: