25 Eylül 2012 Salı

Yav he he "Bağımsız"sınız...

... Konyaspor maçından sonra, olağanüstü bir toplantı yapılıyor. Toplantıda M.GÖKOĞLU'da yer alıyor. Yönetimde bulunan 7-8 kişinin "İstifa edelim artık." söylemleri püskürtülüyor ve istifa etmek isteyenler ikna ediliyor. "Belediye'den ruhsat bekleme" nedeni içerisinde istifa geri çevriliyor...

Adana Demirspor sözde yönetimi, "KUKLA" olduğunu bir kez daha "M.GÖKOĞLU'ndan emir alarak" kanıtlamıştır. "İstifa etmeyeceksiniz." emrinin uygulamacısı Ö.SERİN her ne kadar "Biz bağımsız bir yönetimiz" desede; aslında M.GÖKOĞLU'na göbek bağı ile bağlı oldukları aşikar.

***
Tribünde kim bağırıyor?

Başkan(!) Önder SERİN'e "Yönetimde istifa söylemleri" üzerine mesaj attım. Mesajımda, "İstifalar hayırlı olsun. Yol arkadaşlarınızın bu onurlu davranışlarından dolayı kendilerini kutluyorum. Darısı sizin başınıza." şeklinde iyi dileklerimi belirttim. Mesajım sonrası; beni arama zahmetinde bulundular.
Söz konusu istifa haberlerinin beni neden bu kadar mutlu ettiğini sordu. Bende kendisine"Sizleri istemiyorum, hatta nefret ediyorum. Yol arkadaşlarınızın istifa etmesi beni mutlu eder. Kendi aranızda dahi birlik olamıyorsunuz demek ki. Sizin de istifanızı dörtgözle bekliyorum."şeklinde cevap verdim.
Önder SERİN; şu anda istifa ettikleri takdirde takımın kötüye gideceği, düzenin bozulacağı, karanlık günlerin geleceği gibi masallar mırıldanmaya başladı. 10.000 kişinin "Yönetim İstifa" sesine kulak vermediklerini, vicdanlardan yoksun olduklarını bir kez daha yüzlerine vurmamla birlikte, savunmasını biraz daha genişleterek; beni Konyaspor maçına davet etti. Protokolde yanında maç izlememi, bağıranların sadece bir grup olduğunu göreceğimi belirtti. Bende kendisine, yanında oturacak kadar alçalmadığımı belirtmemle birlikte, "sen Demirsporlu değilsin" diyerek daha da alçaldı. Bende kendisinin emir aldığı kişilerin değil Demirsporlu, Adanalı dahi olmadıkları söyleyip kapattım.
Şimdi soruyorum:
Konyaspor maçında;
Yaklaşık 8.000 kişi ellerinde "Yönetim İstifa" yazılı dövizleri kaldırdı mı, kaldırmadı mı?
"Yönetim İstifa" diye bağıranlar 8.000 kişilik bir grup mu?
Kapalı B Üstte bulunan taraftarlar kime küfür etti?
Maraton'da bulunan 55-60 yaşındaki dayılar kime hakaretler savurdu?

***
Neden bağırmadınız?

Konyaspor maçının 60. dakikaları oynanırken; Şimşekler Grubu, Maraton ile karşılıklı "ADESE" tezahuratını yapmaya başladı. Yaklaşık 3-4 dakika süren bir tezahurat sonrası, "Sıra sende kapalı" sloganı ile birlikte tüm kapalı (Kapalı A-Üst dahil) ayağa kalktı. Şimşekler Grubu ve Kapalı tribün "ADESE" tezahuratını 2 defa söyledikten sonra, Kapalı B-Üst'ün "ADESE" yerine "İSTİFA" tezahuratını girmeleri sonucunda Kapalı A-Üst tribününde ses kesildi. Kapalı B-Üst tribününde bulunan taraftarların kendi düşünceleri ile gerçekleştirdikleri bu tezahurat yaklaşık 5-6 dakika sürdü. 5-6 dakika boyunca Kapalı A-Üst tribününde tek bir ses dahi çıkmadı.
Kapalı A-Üst tribününde bulunan yaklaşık 200 kişilik insanın 8.000 kişiden daha haklı olduğunu bir kez daha gördük(!)
Şimşekler Grubu'na atılmadık iftira bırakmayıp; karşılıklı tezahurat yapma sevdası nereden geldi? Sizin 2 maç önce, maratona eşlik etmesini söylediğinizde aldığınız tepkiyi unuttunuz mu? Madem bir işe başladınız (Tezahurat yapıyorsunuz) neden devamını getirmiyorsunuz? Biz bu tezahuratın devamını çok güzel getireceğiz ki; bu ses kulaklardan çıkmayacak.
Sokaklarda yürüyen 5.000 kişi haksız, 200 kişi haklı.
Tribünde bağıran 10.000 kişi haksız, 200 kişi haklı.
İstanbul Tayfası, Ankara Tayfası, İzmir Tayfası haksız, 200 kişi haklı.
Tarih bizlerin onurlu duruşunu yazarken; sizlerinde yazacak birşeyinizi bulur elbet.
***

Dipnot: Tribünde yerini alan, 10.000 adet "Yönetim İstifa" yazılı dövizleri taraftarlar kendi ceplerinden ödeyerek yaptırmışlardır.

Hiç yorum yok: