28 Mart 2012 Çarşamba

Kongre(Kangren)Öncesi Gelişme

Saygıdeğer Kamuoyu, Sevgili Adana Demirsporlular;

Ocak ayı içerisinde Mevcut Yönetimin, “talipli varsa bu görevi teslim ederiz” şeklindeki açıklamasına itibar ederek ‘Adaylık’ açıklamamı yapmıştım. Sonrasında hepinizin bildiği üzere Mevcut Adana Demirspor Yönetimi bu kararından vazgeçip yoluna devam etmişti. Bizlerde Yönetimin bu kararına saygı gösterdik.

Mart ayı başında yazılı bir açıklamam daha olmuştu. Ocak ayından bu yana geçen süreyi hepiniz çok iyi biliyorsunuz, bunları tekrar tekrar anlatmanın Adana Demirspor’a bir fayda sağlamayacağı kanaatindeyim.

Cuma günü (23 Mart 2012) Olağanüstü Kongre var. Adana Demirspor’un önümüzdeki yıllarının refaha kavuşması, Bu Köklü camianın artık bu liglerden kurtulması ve Kalıcı gelirler konusunda somut adımlar atılması için Ben ve İş Adamlarından oluşan Ekibim, Bu Köklü Camiaya Hizmet etmeye HAZIRIZ.

Ancak Kongreye 2 gün kalmasına rağmen, henüz herhangi bir açıklama yapmayan Mevcut Adana Demirspor Yönetimi, bizleri sağlıklı bir yol izleme konusunda tereddütte bırakmıştır. Cuma günü gerçekleştirilecek Olağanüstü Kongrede Şayet Mevcut Yönetim bir liste çıkarıp yoluna devam etmek isterse, güven tazeleyecekse Ben ve Ekibim daha önce göstermiş olduğumuz Hassasiyeti ve Saygıyı yine göstererek Mevcut yönetime gideceği yolda başarılar dileriz.

Adana Demirspor takımının şu anda bir Yönetimi vardır ve Bu Yönetim Kongrede yoluna devam edip, etmeyeceğini açıklamamıştır. Ben ve Ekibim Cuma günü gerçekleşecek Olağanüstü Kongrede Mevcut yönetim yoluna devam etmezse ve başka bir aday çıkmazsa Adana Demirspor Yönetimine talibiz.

Şu ortamda birden fazla Aday’ın Adana Demirspor’a zarar vereceği düşüncesindeyim. Kongrede Ben olurum, Mevcut Yönetim olur ya da bir Başkası olur Ama mutlaka tek bir Aday olması, tek bir liste olması ve Tek bir YÜREK olunması konusunda kararlıyım ve NET’im.
Daha öncede defalarca belirttiğim gibi bu Köklü Camiaya Hizmet etmekten Onur ve Gurur duyarım.

Göreve geldiğimiz taktirde de Günümüz Futbolu’nun gerekleri neyse, Şampiyonluk için ne gerekiyorsa, Profesyonel bir kulüp nasıl olunuyorsa onun gereklerini Harfiyen uygulayacağız. Adana Demirspor’umuzu Hak ettiği yerlere taşımaya çalışacağız. Sportif başarının yanında, Kulübümüzün Uzun yıllarını kurtaracak Projeleri gerçekleştirmeye gayret göstereceğiz. Kısacası Uzun Yıllardır Hak etmediğimiz Konumdan Adana Demirspor’umuzu kurtarmaya çalışacağız.

Türkiye’de herkesin kıskanarak izlediği ve Türkiye’nin en büyük, en güçlü taraftarları arasında gösterilen Adana Demirspor taraftarlarının yüzünü güldüreceğiz. Allah Nasip ederse ve Adana Demirspor’umuza hizmet edersek elimizden gelen her şeyin fazlasını yapacağız.

Son Olarak tekrar ifade etmek gerekirse, Cuma Günü gerçekleştirilecek Olağanüstü Kongrede Mevcut Yönetim yoluna devam etmezse ve başka bir Aday çıkmazsa Ben ve Ekibim Tek Listeyle Adana Demirspor’un Yönetimine Talibiz ve Hizmet etmeye hazırız. Şampiyonluğa gidilen ve çok kritik 7 maçın kaldığı şu günlerde Adana Demirspor’a birden fazla Aday kesinlikle zarar verir. Mevcut Yönetim devam etme kararı alırsa da Benim Aday olmam Etik değildir. Bir önceki açıklamamda da belirttiğim gibi, “Mevcut Yönetimin izleyeceği YOL haritası çok önemlidir”. Saygılarımla…


SELAHATTİN AYDOĞDU

Hiç yorum yok: