26 Ocak 2012 Perşembe

Taner Taşçı Röportajı

Devre arasında kulübe gelen futbolcularımızı araştırdım ve kendilerini yakından tanımak için tek tek ulaşım yollarına baktım, aralarından biri olan Taner Taşçı'ya ulaşabildim ve sağolsun merak ettiğim bir kaç soruyu sordum ve sıcakkanlılıkla cevapladı. Hazır sormuşken biraz daha detaya inip bunu röportaja çevirmek istedim ki ben tanımışken renkdaşlarım da tanısın istedim ve beni kırmadı. Yoğun temposundan dolayı, sorularımı internet üzerinden yönelttim ve aynı şekilde cevap aldım. Olduğunca amatör ve samimi bir şekilde, aklıma gelen soruları kendisine yöneltmeye çalıştım.



1-Öncelikle geçte olsa Adana Demirspor'a hoşgeldin diyorum ve ayırdığın zaman için çok teşekkür ediyorum. Taner Taşçı kimdir? Biraz kendinden bahseder misin?
Teşekkür ederim hoş bulduk. 1980 İstanbul doğumluyum. İlk orta öğretim ve liseyi İstanbul’da bitirdim. Futbola İst. Gümüşhanespor ve Sarıyer’de başladım. Sırasıyla Merzifonspor, Tokatspor, Karabükspor, Bucaspor ve Kayseri Erciyesspor’da forma giydim.
2- Belirtmek isterim ki, seninle röportaj yapmamın amacı ben ve çoğu taraftarımızın seni tanımıyor olması ve ben dahil yeni transferleri merak etmeleri, böylelikle seni daha iyi tanımaktır.
3-Takıma gelir gelmez ilk 11de oynamaya başladın, Körfez deplasmanında çok göremesekte, Altınordu maçında da izleyememiş olsam da performansının
gitgide artacağını ve kulübe verimli olacağını düşünüyorum. Hocanın sana güveni tam gibi hissettim. Bu konuda neler düşünüyorsun? Adana Demirspor'da yapmak istediklerin nelerdir?
Öncelikle ilk maçta oynamam tabi ki önce hocamın bana olan güveni sonrasında kendimi maç oynayabilecek seviyede antremanlı tutmama bağlıyorum. Performansımın doğal olarak takıma adapte olduktan ve maç kondisyonumu geliştirdikçe daha da yükseleceğini düşünüyorum. Böyle büyük camialarda hedef her zaman tektir ve tabi ki benim amacımda Karabükspor ve Bucaspor’dan sonra üçüncü şampiyonluğu Adana Demirspor formasıyla yaşamak.
4- Kendini oynarken en verimli, en rahat hissettiğin mevki neresi ?
Futbol yaşantım boyunca sağ, sol kanatlarda ve forvet arkasında oynadım. Ben kendimi daha çok kanat oyuncusu olarak görüyorum ve bu pozisyonda daha verimli oynadığımı düşünüyorum.
5- Futbolu iş olarak mı görüyorsun yoksa bununla beraber severek mi oynuyorsun? Bu benim için oldukça önemli bir soru.
( Bu soruma cevap alamadım )
6- Takıma alışabildin mi,adaptasyon problemin var mı? Yeni bir oyuncu olarak diğer arkadaşlarınla aran nasıl, sıradan bir taraftar olarak merak ediyorum, kulübün içerisinde futbolcuların arasındaki
iletişimden memnun musun, samimi bir ortam var mı?
İlk geldiğim günden beri sıcak bir ortama geldiğimi hissettim. Arkadaşlarım bana ve yeni gelen tüm oyunculara gayet sıcak ve samimi davrandılar. Şampiyonluğa oynayan bir ekip için samimi ve egolarından sıyrılmış bir oyuncu topluluğu olmazsa olmaz bir unsurdur çünkü bizi takım yapacak etken bu özelliktir. Yıldız bir maç , takim ruhu kupa kazandırır. (ikisi beraber olursa Barcelona olunuyor zaten :)) )
7- Geldiğinden beri Körfez ve Altınordu maçlarından zorda olsa 6puan aldık ve önümüzde 1hafta dinlenerek çıkacağımız bir Bandırmaspor maçı var neler düşünüyorsun?
Bandırma maçının önemi tabi ki çok büyük ama bir ölüm kalım maçı gibi de görmemek gerekir çünkü ikinci yarının ikinci maçı oynanacak ve çıkışımızı devam ettirirsek bu gerginlik onlara yansıyacak ve puan kayıpları gelecektir.
8- Açıkçası ben yıllardır sürekli olarak playoff gören biri olarak bu takımın lider olarak şampiyon olmayacaksa, playofflara kalmasını istemiyorum, artık yorulduk.
Mevcut lider olan Bandırmaspor ile şu an 8puan farkımız var, şampiyonluk şansımızı nasıl görüyorsun?
Ben yıllardır Bank Asya ve 2. liglerde bulunduğum için Demirspor’un senelerdir süren final maçları şanssızlığını ve Demirspor’a gönül verenlerin yorgunluğunu yakından biliyorum. Fakat biz profesyonel futbolcular olarak bu yarışı sonuna kadar sürdürmek ve sizlere elimizden geldiği kadar galibiyet sevinci yaşatmak istiyoruz.Futbolda hiçbir şeyin kesinliği yoktur bunu bizim kadar sizler de biliyorsunuz. Umarım bu sene Allah şampiyonluğu bize nasip eder.
9- Kardeşin Ali Taşçı ile de görüştüğümde ben ve babam önceden beri Adana Demirspor'a sempati besliyorduk şimdi tam Demirsporlu olduk yorumunu aldım,
ailenin sürekli arkanda olması oyununa pozitif bir etki sağlıyor mu?
Öncelikle babam olmak üzere ailem beni hiçbir platformda yalnız bırakmadılar tabi ki bu büyük pozitif enerji iş ve sosyal hayatımda bana çok yardımcı oldu. Onlara her zaman minnettar oldum bu vesileyle de hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Yıllardır Demirspor ile olan müsabakalarımızda Demirspor taraftarının müthiş desteği ve son olarak Karabükspor ile Adana’ya geldiğimizde 25 bin kişinin ADS şovu bizi bir kere daha hayran bırakmıştı.
10-Taraftarlar hakkında neler düşünüyorsun? Bu taraftarlar şampiyonluğu çok özledi. Bunu bize yaşatabilecek bir kadroda yer aldığını düşünüyorum.
Bunun gerçekleşme ihtimali, seni heyecanlandırıyor mu?
Söylediğim gibi bu taraftarı uzun süredir tanıyorum , takımlarına olan aşkları ve desteklerine bir oyuncunun hayran olmaması mümkün değil. Bu formayla yaşanacak bir şampiyonluğun başka hiçbir şampiyonluğa benzemeyeceğini ben ve takım arkadaşlarım çok iyi biliyoruz. Bu kapasite bu kadroda var inşallah bizlere nasip olur.
11- Zaman ayırdığın için tekrar teşekkür ederim, Demirspor'un başarısı için elinden gelen her şeyi yapacağından şüphem yok. Formanın hakkını verip sonuna kadar
savaştığınız müddetçe, Büyük Adana Demirspor taraftarları her zaman yanında olacaktır.
Ben teşekkür ederim. Taraftar ve oyuncu olarak hep beraber olup gönülden hareket ettiğimiz sürece başarmamamız için hiçbir neden yok. Bu inancı ve bütünleşmeyi sağlayalım inşallah şampiyonluğu hep beraber kutlayalım…

Hiç yorum yok: