14 Ocak 2012 Cumartesi

Yeni aday...


Selahattin Aydoğdu Adana Demirspor Kulübü başkanlığına adaylığını açıkladı.
Adana Demirspor’un eski yöneticilerinden olan, işadamı Selahattin Aydoğdu, Çukurova Gazeteciler Cemiyeti’nde düzenlediği basın toplantısında Adana Demirspor Kulübü başkanlığına aday olduğunu açıkladı.
Aydoğdu; “Mevcut Başkan Levent Özveren’le İstanbul’da Galatasaray maçı öncesinde bir görüşme yaptım. Levent başkan işlerinin yoğunluğu nedeniyle verimli olamadığını, aday olması halinde kongre kararı alacaklarını bana iletti. Ben de bunun üzerine adaylığımı açıklıyorum. Yönetim Kurulu kongre kararı alması halinde aday olacağım. Seçilmem halinde, transfer sezonu bitmeden 3 yıldızı takıma kazandıracağım. Bu oyuncular Süper Lig ve Bank Asya’dan olabilir. Parasal konuda da ekibime güveniyorum. Büyükşehir Belediye Başkan Vekilimiz Sayın Zihni bey ile de görüştüm ve destek sözü aldım. Hedefimiz kesin olarak şampiyonluktur” dedi.

Kaynak : sporcukurova.com

Hiç yorum yok: