27 Ağustos 2010 Cuma

KonyaŞekerspor Maç Bilet Fiyatları Üzerine

Duyduğumda ilk tekim OHA oldu,kapalı üste gitmeyi düşünürken birden vazcaymamı sağladı.
Muharrem Gülergin Tribünü: 5TL
Maraton : 10TL
Kapalı 15 ve 20 TL

Üstelik ikinci başkanımız Ekrem Kandemir beyfendi de fiyatları elimizden geldiğince az tutmaya çalıştık demiş.Bir insanın böyle bir demeç vermesini nasıl tanımlayabilirim bilmiyorum,fazlada yorumda bulunmayacağım.
İşin doğrusu mu ?
Biz ne birinci lig takımıyız,ne ikinci lig takımıyız,nede yolunacak koyunuz.Bizler üçüncü ligde oynayan bir takımın taraftarlarıyız.Potansiyele sahip olan bir takım olduğumuz için mi böyle fiyatlar belirleniyor anlamış değilim.
Sizlere gerek Süper Lig'den,gerek Bank Asya'dan,gerek Milli maçlardan,gerek Avrupa liglerinden,gerekse Avrupa takımlarının uluslar arası maçlarından bu 20Liralık biletle gidip girebileceğiniz,izleyebileceğiniz onlarca maç örneği verebilirim.bunları tek tek yazıp uzatmayacağım merak etmeyin,sizlerde,yönetimlerde bunları kısa bir araştırma sonucunda çok rahat öğrenebilir.
Biraz insaf edin,biraz insafa gelin.
Eğer ki bu kadar para alacaksan,oraya gelen adama göze güzel futbol izlettireceksin,sezon sonu başarılı olup bu ligden kurtaracaksın.Eğer o kadar para alıyorsan bunun karşılığını vereceksin.Eğer bunları yapamıyorsan size cevabınızı ben vermeyeceğim. Bu eğer yapamıyorsanın cevabını da aklıma geldi, ilk gittiğim Adana Demirspor maçında yaşadığım bir anımla anlatayım.
Kimle oynadığımızı hatırlamıyorum kaybettiğimzden ötürü de pek hatırlamak istemiyorum,grup o sıralar kapalı üst b tribünündeydi.Dört tane yemiştik ve bende kuzenlerimle maraton tribünündeydim.Maç bittiğinde bizler tribünden çıkarken o zamanın genç abilerinden bir amca küçük oğlunu kucagına aldı pantolonunu indirdi ve havaya kaldırarak; "Benim paramı yiyeceğinize,oğlumun t.....larını yiyin" dedi,bilmem anlatabildim mi ?

Hiç yorum yok: