11 Ocak 2010 Pazartesi

/basın böyLe istedi çocukLar!

basın böyLe istedi çocukLar!
Sahip Çıkmadı hiç bir şeye!
Şimdi sıra sayın Aytaç Durak'a muhtaç haLe getiriLmede, senaryoyu 5 yıLdır izLeyen biri oLarak yazayım.. Bursa da, Konya da, Mersin de, kendi şehrim de yıkıLmışLığın şahidi oLarak yazayım .. O üLkenin deLikanLıLarını, Adana'nın mertLiğiyLe nam saLdığı adamLarını nasıL ağLattıLar! bunLara şahitLik etmiş biri oLarak yazayım! Çünkü onLar yazamaz! onLar 5 yıLdır finaLde yıkıLan taraftarı yazamaz! acıyı yazamaz! ama onLar! KÜFÜR der! ardına sığınır! 1 yıL yazar! maç sunarken atar! tutar!

Şimdi çıkıp hayır, bana güvenmeyin diyecek böyuk bashkan! sonra shov zamanı geLecek.. REKLAMLAR girecek yayına siyaset kazanacak.. üstune birde Demirspor kazandı gösteriLecek.. sonra yayın hakLarıydı, siyasi rekLamLardı kazanan böyük bashkan oLacak ! ben biLmem kim ne kadar çıkarcı! ben sonuca bakarım! petroL ruhsatLarına döner başım! ardı sıra esip gurLeyip! sonra eL pençe divan makam önünde bekLeyenLere bakarım! YıLLardır kaLıcı geLire bend oLanLara mırıLdanır dudakLarım!! nedenLeri sorguLarım! sen yazmazsın arkadaş! neden? ha kanaLı'nın çıkar iLişkiLeri değiL mi? pardon! sen yazmazsın arkadaş! artık soyadından biri başkan değil pardon! sen yazmazsın! arkadaş! zor günde oLsunki mavi, zora düşsünki Lacivert! sen devreye girebiLesin! pardon sana da ağabey! PARDON! aha! sende söyLeyemezsin! kanaLının sahibi beLLi değiL mi ağabey! ha aman ha! biri biryerde küfür etmeye görsün! 1 sezonda öyLe geçer! Bunu işLemeseniz! yazmasanız oLmaz ağabeyLer! Sonra gerekLi kravatLar çıkar kınından! sandıklar açıLır! küsLer bir anda barışır! bir oLur ListeLere yazıLır! akrabaLarı gazeteLerinde ansızın DemirsporLuLaşır.. Merhaba çocukLar! hüzün eve döndü!

Bırakın be ağabey!
bırakın artık bu işLeri!
oynamayın! bir diLim peynire mındır mındır dönen fare gibiyiz!

nedir sizin istediğiniz!

sahip çıkanı! çıktığına çıkacağına pişman edişiniz!

hatırLıyorum Bakırköyü!
değişen biz değiLiz!
dönüşen siyaset!
'' sahibiyim! ben şehrin '' diyordu karanLığa gömüLdüğumüzde bashkan!

benim değiL!

benim sahibim değiLsin BASHKAN!

Demirsporumu aLdığın yere geri bırak!

yok öyLe kaçmak!

sen siyasete bak arkadaş,
biz gidemezsin diyoruz! bize borcu oLana! gittim diyor o! ben oLsam Gidiyorum'un G sini aLamam ağzıma! Utanırım!

böyükLerim! Adana kazandı diyebiLecek kadar cüretkar!

Birgün içimizden biri başkan oLduğunda! ONURLUCA!
sizi her yerde kinLe ansın istemiyorsanız! Adana Demirimi ALdığınız yere geri bırakın ağabeyLer!

o gün geLirde sizi siyasetLe anar! basını tarafLıLığıyLa hatırLarsak! mezarda oLsanız SIZLATIRIZ KEMiKLERiNiZi!

son oLarak hatırLatırım!

kuL hakkıyLa geLmeyin der yaradan! biLine!!

basın biL bunu!
BÖYÜK BASHKANIM biL!
sende biL petroLcü! büyüğüm! eLLerinden öpmem artık! o saygınLığı bırakmadın! sorarLar adama ruhsat içinmi diye!
sende biL ağabey! rekLam içinmi derLer adama!

hadi kaLın sağLıcakLa!
kuL hakkından uzak ! aman ha!!!

ibrahim KANDEMiR!

not! bu yazı da ki tüm cümLeler tarafıma aittir! ve tamamen kişiseL duyguLarLa yazıLmıştır.

bu yazıyı Grup Yorumdan! CESARET i dinLeyerek noktaLayınız!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle bu yazıyı yazanın eline sağlık...
saygılarımla,
umut