1 Ağustos 2009 Cumartesi

Sonunda...Muharrem Gülergin Tribünü Kombine Kartları



Uzun zamandır bunun için ugraş veriliyordu.Yoğun istek üzerine sağolsun Bekir Çınar Başkanımız bizi kırmadı ve Muharrem Gülergin tribünü için kombineleri çıkarttı.
Normalde dün 11.00 sularında cıkacaktı fakat kargonun geç kalması nedeniyle korktuğumuz başımıza geldi.Ama bu bir sorun değildi cünkü biz bu kombinelerin cıkmasını çok bekledik.Kombinelerin satışına bugün 13.00 civarında ADS STORE'dan başlandı.


Kombineler hakkında değinmek istediğim bir konu var.Kombineyi gördüğümde üzerinde Muharrem Gülergin Tribünü değil de Kuzey Kale Arkası yazıyordu.Bunu görünce biraz moralim bozulmadı değil.Biz yavaş yavaş hafızamızdan Kuzey Kale arkası terimini silip,Muharrem Gülergin Tribünü demeye çalışırken,bunu alışkanlık haline getirmeye başlarken kombinede Kuzey Kale Arkası yazısını görmek hoşuma gitti dersem yalan olur.Belki bilmediğim bir sebepten dolayı böyledir,elde olmayan bir şeyden dolayı böyledir bilemiyorum.Eğer öyle bir durum varsa bilen bir arkadaşım bunun sebebini bana açıklarsa mutlu olurum.
Bir arkadaşım aracalığı ile 13.58 sularında kombineyi almış bulunmaktayım.Büyük bir hevesle kameradan görmek istedim ve gördüğümde mutlu oldum,sağolsun beni kırmadı.Hayır...Ben kombine aldığım için mutlu olmadım.Benim kombinem olduğu için büyük bir hevesle görmek istemedim.Muharrem Gülergin tribününe kombine çıktığı için mutlu oldum...Çünkü İstanbuldayım ve her maça gelecek durumum yok.Aldım ki azda olsa kulübümüze destek olalım.Aldım ki azda olsa grubumuza destek olalım.O grubun,şehrin asi çocuklarının içinde bizim gibi onlarca okuyan yahut maddi durumu el vermeyen arkadaşımız var.Şahsım adına bu kombineyi almış bulunmaktayım ve 30 Ağustos günü kombinemi Şimşekler Grubu neferi olan,maddi durumu el vermediğinden satın alamayan bir arkadaşıma,kardeşime bizzat veya dolaylı yoldan vereceğim.

Şahsım adına Bekir Çınar Başkanıma tekrar teşekkür ediyorum.Sizin gibi bir başkana sahip olduğumuz için gerçekten çok şanslıyız.
Demirsporlu olmak ŞEREF,ONUR,GURURDUR !

2 yorum:

Semt Aşığı dedi ki...

Demir sporlu olmak İstanbuldan 5 Ocak 'a kombine almakdır.

Fethi Soylu dedi ki...

2 tane aldım