5 Temmuz 2009 Pazar

MONDİALİYE UĞURLARKEN...




Uğurlar olsun demek... Hepinize... Gülümseyerek...
Yaptıklarınızla övünmek düşer bana... Eğer onuda uygun görürseniz...
Sizi yazamadım bloğumun en kalıcı köşesine... Taşıyamadım mondiali sınırlarına sizi...
Uğurlamak isterdim; elimi pervasızca sallayarak ardınızdan...
Engel oldu hayat şartları bana, O şartlarını yerine getirdiğim
Üzüntüm, Belki bindiğiniz uçağın camlarında bir buğu bırakmıştır...
Belkide Kalkarken hafifçe sarsmıştır bindiğiniz uçağı...
Ayağınızı bastığınız yabancı kokan şehrin sokaklarında hep bizi hatırlayın...
Yanınızda olduğumuzu... Hep beraber 3'lü çektiğimizi...
Şehrin asi çocukları diyerek ellerimizi patlarcasına birbirine vurduğumuzu...
O İtalyanın Mavi'ye çalan caddelerinde Lacivertlerle tanıştırın insanları...
Kozmopolit demeyi öğretin onlara... TebeVolimo ne demek diye sorduklarında kebabman ile tanıştırın onları...
Ardından Anavarza'dan bahsedin onlara...
Bağlılıktan, Kardeşlikten, Saygıdan söz açın...
Muhabbet aralarında biz gazetelerde yer verilsin diye sevmedik ki deyiverin...
Arasıra Tribün açılımı yapın... Kapalı kalmasın Muharrem GÜLERGİNLER, füze selamiler,Tefo Memedler...
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ver hür ve bir orman gibi kardeşcesine" demek ile şereflendirin onları...

Bu arada hediyede isterim italyadan..
Mavi tribünlerden bir tezahurat sesi duymak isterim...
Açılan bayrakları görmek isterim Tribünlerde...
Sallanan atkıları... Oleyyyy seslerini...

Bekliyoruz... Anlatacığınız, anacağınız, yazacağınız anlarınızı bekliyoruz...

SAYGILARLA HASTA SİEMPRE...

3 yorum:

Semt Aşığı dedi ki...

Bu adamlar bide dönecek!

ultrasArtiglio dedi ki...

an ıtıbarıyle son durum ?

AK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.