26 Mart 2009 Perşembe

TEŞEKKÜRLER "DEMİRGİBİYİZ"

Blog yazmaya başlamadan önce sürekli takip ettiğim bir blogdu (hala öyle)... Aynı takıma gönül verenler olmamız nedeni ile Kardeş Blog sayabilirim herhalde izin verirlerse... Yine www.demirgibiyiz.blogspot.com adresine uğraşdığımda... sağ tarafta TEBE VOLİMO diye bir başlık gördüm tıkladığımda bloğumuzun açıldığını gördüm... Daha çok yazasım geldi... Daha çok bağlanasım geldi bloğa... Ve tabi TEŞEKKÜR etmek geldi... ANKARA TAYFASI göstermiş olduğunuz bana göre bu kardeşlikten dolayı TEŞEKKÜR ediyorum... Bu arada bana blog hayatında yol gösteren SEMTİMİZ SEVDAMIZ ekibinede ayrıca TEŞEKKÜR ediyorum...

4 yorum:

vertumnus dedi ki...

Teşekkürler Tebe Volimo. Ben ilgiyle takip ediyorum blogunu ve daha çok yazmanı diliyorum. Ne kadar çok biz olursak o kadar güzel olur diye düşünüyorum bu blog işi.

Semtimiz Sevdamız ekibinin de benim gözümde yeri ayrıdır, yüzyüze tanışmak henüz kısmet olmadı bakalım..

Sevgiler, selamlar...

yavuzy dedi ki...

Yazalım, üretelim, düşünelim, paylaşalım; Demirspor'un buna ihtiyacı var; Demirspor'un da, memleket futbolunun da biz genç nesile ihtiyacı var... Devam...

MiTo1940 dedi ki...

Yılmadan...

Semt Aşığı dedi ki...

ya ben buraya yorum yaptım sanki ama neyse bi dah ayazayım?
Biz bu blogdan feyz alıp nasıl bu bloga yön verdik anlayamadım.Msn yoluyla bi ton saydırıp yaz artık baskılarından bahsediyorsan.Hastası olduğumuzdan.

@Vertumnus

Ankara deplasmanlarında hep gözlerim sizi aradı ne yalan söyliyim 5dk. da olsa uğrarlar kesin dedim.Ostim duvarlarındaki Mavi Şimşekler yazısında fotoğraf çektiririz beraber dedim.

Kısmet Play Off 'lara.