21 Mart 2009 Cumartesi

AYIPTIR...



Ben bir stada gittiğim zaman 90 dakikanın en fazla 30 dakikasını takıma ayırırım... Tribünler benim göz zevkime daha iyi hitap ediyor... Evet galatasaray-hamburg maçı bilindiği üzere oynandı ve bitti... Maçta yerimi aldım... Kareografi bakımından bir hayli güzeldi eski açık denilen tribün... Kapalı tribünde bulunan pankartlar güzel olmakla beraber El emeği olmadan yapıldığı için fazla beğendiğimi söyleyemem... Bazı yazılarımdada belirttiğim üzere galatasaray ve fenerbahçe stadlarında ses karmaşası yaşanmaktadır... Bu yüzden sürekli bir tribün diğer tribüne mutlak suretle uymak zorunda kalıyor... Gelelim yazımızın başlık kısmına neden ayıptır... Şu yüzden ayıptır... Ben tribünlerde herhangi bir partinin veya herhangi bir düşüncenin sahip olmasından yana değilim... Hele hele bu düşünceden dolayı slogan atılmasına oldukça karşıyım... Maçın içerisinde yapılan anonsta Başbakanımızın ve meclis başkanımızın stada intikal ettiği bildirildi o anda ıslıklamalar başladı... Ne olursa olsun orada oturan Türkiye Cumhuriyeti Devletinin Başbakanıdır... Hele hele evimizde yabancı bir misafir varken aile içerisinde birisine bağırmak hoş bir davranış değildir... Maç bittikten sonra Trt nin röportaj yapılan yerinde bağıran taraftarlar kendilerini aşırı derecede küçültmüştür... son olarak evet tribünler güzeldi fakat yükselen ıslık sesleri AYIPTIR...




1 yorum:

Semt Aşığı dedi ki...

n olursa olsun kısmı düşündürüyor.
Benim böyle bi başbakanım yok diyorsam ıslıklarım gayet demokratik bir protesto.