26 Mart 2009 Perşembe

SEVME BENİ BİRKERE...

Hafızam hangi maç olduğunu hatırlayacak kadar iyi değildir... Ama hatırladıkça tribünleri
boğazım düğümleniyor... Ve yutkanamıyorum...

Klasik 3 lü ile başladık maça... Ardından Hiçbirşeye değişilmez eşlik etti bize... Maratonla paslaştık mavi lacivertimizi... Ve kapalıya döndü yüzümüz... Göksel abinin sesi ni işittik birden...

Sevdim seni bir kere...

Evet söz ağızdan çıkmıştı bir defa geri dönüşü yoktu... Söylenecekti o marş...

-Hadi beyler yüklen.... Hadi beyler heyyyyyyy




Ve yüklendik sonunda... Sevdim seni birkere diyerek...

Kapalıdan bir ses... göksel abi kestirir... "Orası kapalı orda susmak yok" u koyar ortaya...

Hadi beyler yıkın stadı... sevdim seni birkere...

Kapalı ile anlaşamadık...

Böl ortadan ikiye...

Hadi yüklen...

Dakika 25

Sevdim seni birkere
Başkasını sevemem
Deli diyorlar bana
Desinler değişemem
Desinler değişemem
Desinler değişemem oooooooooooooo

Hadi yüklen... Heyyyyy.... Köşe..... Playback yapma..... ŞŞşşttTTtt

Sevdim seni birkere
Başkasını sevemem
Deli diyorlar bana
Desinler değişemem
Desinler değişemem
Desinler değişemem ooooooooooooooo

Dakika 35 mi?... yok daha neler lan... Tabi duyulmuyor bu dediklerim sesim yokki nasıl duyulsun... Gitmiş sesim... Arkadaşlar devam ediyor...

Ve "HELAL OLSUN SİZE HELAL OLSUN" sesi arasında...

Sevme beni birkere
Başkasını sev ne olur
Deli diyorlar bana
Desinler git sen ne olur
Desinler git sen ne olur
Desinler git sen ne olur oooooooooooooo

Alkışlatıyor kendimizi göksel abi... Derken ilk yarı bitiyor... Sular gelir akıla...

Her zamanki tablo.... 5 OCAK TA DEMİRSPOR MAÇINDA SULAR KESİK...

İsyanlardayız....

SEVME BENİ BİRKERE NE OLUR...

Hiç yorum yok: