25 Eylül 2011 Pazar

Eyüp Maçı Üzerine



İstanbul Tayfası olarak Gaziosmanpaşadaydık. Malum Eyübün cezası nedeniyle maç seyircisizdi. Eyüp stadında ki zemin sorunundan dolayı maç Gaziosmanpaşanın stadında oynandı.

İstanbul Tayfası olarak takımımıza stad dışından süper bir destek verdik. Sayımız 40 civarıydı. Ama harbi çok güzel tribün yaptık. Bence Pendik maçında bile böyle tribün yapmamıştık (o maçta sayımız 100 küsürdü). Belki de bazı şeyler yavaş yavaş oturuyor tayfamızda. Sayımız gidikçe büyüyor. Bugün maçta aramıza yeni katılan arkadaşlarla tanıştık. Gerçekten ailemizde güzel gelişmeler oluyor ve güzel bir grup oluyoruz.

Yayın sırasında ses geldi mi bilmiyorum ama harbi sağlam bağırdık. Seslerimiz anca bir kaç güne kendine gelir zira iyi kısıldı.

Anlatmadan geçemeyecim Mito :) Maçta ikinci yarı Bilal oyuna girdi. Yanı başımızdaydı yedek kulübesi. Maça girmeden önce Bilale "Bilal gol bekliyorum senden gol at yaz golü" diye bağırdım Bilalde dönüp gülümseyip tamam işareti yaptı. Ondan sonra arkadaşlara Bilal gol gol gol diye tempo tutturdum. Tezahurattan sonra bir arkadaş ( ismini vermiyorum rencide olmasın diye ) " Bilal 5 numarayı giyiyor nasıl gol atsın o atamaz " dedi bende " Atar o " dedim. Ve sonunda Bilal golü yazdı. Golü attıktan sonra bizim yanımıza gelmesi ise gerçekten sevindiriciydi. Yanımıza gelip armamızı öptü. Herşey gerçekten çok güzeldi.

Saha içine gelince; açıkçası takım nasıl oynadı pek haberim yok maçı pek izleyemedim hatta golü bile görmedim. Umarım Durmuş hoca takımı bu yıl 1. Lige çıkartır.

Gaziosmanpaşada herhangi bir sorun yaşanmadı. Eyüp taraftarlarıyla maçı beraber izledik. Onlarda bizim kadardı. Onlara da herşey için teşekkür ederiz.

Güzel bir tribün oldu makarasıyla muhabbetiyle desteğiyle herşey on numaraydı. İnşallah bir aksilik çıkmazda diğer deplasmanlarda da tribünlerdeki yerimizi alırız.

Bu arada Tayfa olarak gittiğimiz bir maçta ilk kez gol attık ve ilk kez puan aldık. Bu iş yavaş yavaş olacak gibi. Evet bizim gittiğimiz bir maçta Demirspor 3 puan alacak gibi.

2 yorum:

yavuzy dedi ki...

Bu aralar spor01'in özel ilgisine mazhar olmuşsunuz, aman dikkat diyeyim!

Adsız dedi ki...

Büyük Bir kuruluş adana Demirsporumuzu istiyormuş. Bu konu hakkında detaylı bir bilgi verebilirmisiniz. Teşekkürler..