15 Mart 2010 Pazartesi

Şahsi Görüşümdür...

DİYARBAKIRSPOR...

Baygınlık geldi hepimize farkındayım... Bu yazıyı ne başkalarına cevap, ne birilerine öngörü ne de başka bir düşünce ile yazıyorum. Sadece kendimi rahatlatmak adına kuruyorum tüm cümlelerimi...

Diyarbakırspor'u Gaffar OKKAN olayının ardından duymaya başlamıştım ve o zaman yapılan açıklamaları hala hatırlıyorum... "Süper lig'e Gaffar OKKAN'ın anısına çıkacağız." çok mutlu oluyordum bu tip açıklamalar sonrası fakat kendi çabaları ile mi başka güçlerin yardımları ile mi çıktılar onu bilemeyeceğim... Bazı yerlerde gördüğüm Bursa-Diyarbakır olayları ile ilgili yazıların, yorumların çoğunu okudum, inceledim Bursa sempatisi olanlar Bursa'nın yanlışlarını görmediler... Diyarbakır sempatisi olanlar ise Diyarbakır'ın... Bu zaman'a kadar "Empati" kavramı üzerinde durulması gerektiğini düşündüm ve belirttim... Ancak şu andan itibaren net düşüncem "DİYARBAKIRSPOR'un küme düşürülmesidir." İBB maçı'nı izleme fırsatı buldum. Yapılabilecek cahilliğin en üst seviyesinde bir duruş sergilemiştir Diyarbakırspor taraftarı, bu saatten itibaren Diyarbakırspor'lu taraftarların benim gözümde herhangi bir değeri kalmamıştır, Diyarbakırspor'a yapılan tüm eleştirilere, Diyarbakırspor taraftarları sergiledikleri bu tavır ile "evet siz haklısınız, yaptığınız tüm eleştiriler doğrudur" cevabı vermiştir...

Benim düşüncelerim Diyarbakırspor camiası için önemli olmayabilir,önemli olmasıda önemli değil fakat "Diyarbakırspor'un kendini ligden düşürmek için elinden gelen herşeyi yapıyor, hiçbir isteği karşılıksız kalmayan Diyarbakırspor'un bu isteği de kabul görmelidir ve Diyarbakırspor ligden düşürülmelidir..."

Sadece DEMİRSPOR'u konuşmak istiyorum inşallah bundan sonra öyle olur...

1 yorum:

lacivertmavi dedi ki...

Diyarbakır'i düsürmek isteyen bir grup amaçlarına yavasdan ulasıyorlar. Rahat bıraksanız şu takımı Diyarbakır halkı birseylerle ilgilense olmayacak mı? Hoşlarına gitmedi tabi Türkiye'nin bir parçası oldugunu görmek!!! Küçük bir azınlığın yüzünden Diyarbakır küme düsecek maalesef...