2 Haziran 2014 Pazartesi

Bekir Çınar'a Mektup



İyi ki doğdun başkanım..

İzliyor musun ''ŞEHRİN ASİ ÇOCUKLARINI'' oradan? gittiğinden beri çok da değişen bir şey yok bizde. gene birçok maçın sonunda '' CANIN SAĞ OLSUN BE DEMİRSPOR'UM'' deyip önümüzdeki maçlara bakıyoruz. kime anlatıyorum, kime dert yanıyorum, sevdiği kulübü anasından babasından eşinden çolundan çocuğundan çok seven sana mı anlatıyorum, ben de!

Hayat bize çok şanslı davranmamıştı bunda hem fikiriz ama senden ayrılacak kadar da kötü bir şey yapmamıştık sanırım, işçi sınıfının takımını destekliyorduk, muhaliftik ve azınlıktık ama sevdiklerimiz kaybedecek kadar da uğursuz değildik diye düşünüyorduk ama sen gittin ve bir daha da hiç olmayacaksın. ACI. mutluluğun resmini yapamayacak olan Abidin DİNO acının resmini yapabilirdi gidişinle. mezarını ziyaret edeceğiz bir gün, atkımızla formamızla sloganlarımız ve marşlarımızla, o gün gelene kadar kızmadan üzülmeden gönül koymadan bekle. elimde bir poster olacak o gün. üstünde Türkiye 1.Lig şampiyonu ADANA DEMİRSPOR yazacak ve ben onu toprağının üstüne koyacağım, yanımda bizim çocuklar, hayatının belki de en güzel doğum günü hediyesi. Başkanım diyeceğim bak bu çocuklar hep Demirsporlu, bu sene İstanbul' da çok deplasmanımız var, nasıl eğleneceğiz bir bilsen, keşke o güzel gülüşünle aramızda olsaydın.

Biz inanıyoruz hala. İnandıkça büyüyor ve çoğalıyoruz. sana ihanet edenler gibi değiliz. çünkü biliyoruz, HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ... 

İyi ki doğdun başkanım... Seni seviyoruz.

Mert Şen

Hiç yorum yok: