6 Temmuz 2012 Cuma

Taner TAŞÇI açıklaması

Şerefsizliğin gölgesinde doğruları dile getirenler hala devam ediyor.
Şampiyon takım kadrosunda yer alan Taner TAŞÇI'nın kendi facebook hesabında yer alan açıklaması şu şekilde :


"Öncelikle herkesin Beraat kandilini kutlarım. 
Ercan hoca bugün itibari ile görevinden istifa etti. 
Böyle güzel bir günde bunları yazmak istemezdim ama koskoca bir camia bir grup hırsızı engelleyememiş ve 8 yıllık bekleyiş bu kadar emek şimdiden söylüyorum boşa gitmiştir! 
Geçen sene emeği geçen bir çok oyuncu ile de anlaşılmayacağını ve de göz boyama transferlerden sonra spor toto, tff ile sponsorlardan gelecek paralar paylaşıldıktan sonra Demirspor'u yüzüstü bırakıp gideceklerini adım gibi biliyorum. 
Ben şahsım adıma bizi iyi günde de kötü günde de destekleyen tüm gerçek Demirspor'lulara teşekkür ediyor ve sadece onlara hakkımı helal ediyorum,umarım onlarda bana haklarını helal ederler.
Allah Adana Demirspor'un yardımcısı olsun."

Hiç yorum yok: