4 Ekim 2008 Cumartesi

BÜYÜKMÜŞ...


Perşembe günü o Türkiye de 3 Büyükler diye tabir edilen bir takımın Galatasaray ın maçında numaralı tribün dedikleri yerde idim... Sağımda TFF eski başkanı Haluk ULUSOY solumda Spor yazarları... Fakat enteresandır... O büyük dedikleri Ultraslan grubunun nerede olduğunu bir türlü anlayamadım... Anlayamamamın sebebi; eski açık denilen yerde büyük bir kalabalık stadı onlar yönetiyor... Tam karşımızda kapalıda Bir grup ama parça parça tezahuratlar yükseliyor... Sol tarafta yeni açığın sol tarafında köşede bir grup... Ultraslan pankartı yeni açıkta asılmış... İçimden geçirdim "ACABA ŞAKA MI BU?" şimdi siz bana saçmalama diyeceksiniz ama ben iddia ediyorum... O stad yarı yarıya paylaştırılsın yarısı ADANA DEMİRSPOR taraftarına verilsin... Yarısı onlarda kalsın tekrar iddia ediyorum... ADANA DEMİRSPOR taraftarının olduğu yer yıkılır ultraslanının olduğu yer ayakta kalır... Sanki etrafı rahatsız etmeden bağıralım gibi bir his var içlerinde... Ayrı bir not o büyük dedikleri taraftarlar... Ne acı ki... Kendi takımlarını penaltı olunca alkışlıyor... Fakat futbolcular hata yapınca ıslıklıyor... Zannederim taraftarın tanımını bilmiyorlar... Taraftar gerektiğinde futbolcunun, gerektiğinde yönetimin yanlışlarını kapatan bir oluşumdur... BİLGİLERİNİZE... Yakında ÇARŞI ya gideceğim bekleyin...

Hiç yorum yok: