30 Eylül 2008 Salı

BENCE


Öncelikle şunu söyliyeyim ben ne din bilimcisiyim... Nede ders veren bir zatım... Ben sadece gördüğüm bir iğrençliği sizinle burada paylaşmak istiyorum... Bazı insanlar kişisel özgürlük adı altında çeşitli dini,fiili ve cinsi bazı sapkınlıklarda bulunuyorlar... Bulunmaklada kalmıyorlar insanları kendi düşüncelerine yönlendirme yollarına başvuruyorlar... Ve Birde çok normalmiş gibi blog alıp yazılar yazıyorlar... Hadi bunları geçtim... Bazıları din hakkında,ayet hakkında bilip bilmeden bişeler saçmalıyorlar... şimdi siz diyeceksiniz ki nerden biliosun... demekki sende giriyorsun... onuda söyleyeyim... blogları dolaşıyordum... adına bakmadan tıkladım girdi... bir yazı okudum... ve ardından biraz dolaştım blogta sonra çıktım... evet bloğun adı ise gaykedi... Söylüyorum Daha farklı sonuçlarla karşılaşabilirsiniz...


“Erkeğin erkeğe,kadının kadına yaklaşması zinadır”HADİS-İ ŞERİF(BEYHEKİ)


“Ahir zamanda eşcinsel 3 kısım olur:Bir kısmı konuşmak ve yüze bakmakla,diğeri,kucaklaşmakla yetinirBir kısmı da bu işi bilfiil yaparAllah’ın laneti bunların üzerine olsun! Eğer ki tevbe ederlerse, tevbe edenin tevbesini Allahüteala kabul eder”HADİS-İ ŞERİF(DEYLEMİ)


“Lut kavminin amelini işleyen melundur” HADİS-İ ŞERİF(İAHMED)


“Kendi rızası ile üç defa livata yapan alışır,her zaman bu işi ister”HADİS-İ ŞERİF(RNasıhin)


“Erkek erkekle,kadın kadınla yetinmedikçe,kıyamet kopmaz”HADİS-İ ŞERİF(Hatib)


“Erkek erkekle,kadın kadınla yetinirse,ümmetim helâk olur”HADİS-İ ŞERİF(Hâkim,Beyheki)


“Erkek erkeğin,kadın kadının avret yerine bakamaz,helal değildir”HADİS-İ ŞERİF (Abdurezzak)


“Erkeğin kadına,kadının da ekeğe(şehvetle)bakması haramdır”HADİS-İ ŞERİF(Taberâni)


“Zina edenler,avret yerleri kokarak,içki içenler,ağızları kokarak dirilirler”(HzMevlanaMesnevi 2cilt s/108)


“Cehennemin en pis kokan yeri,zina yapanların bulunduğu kısımdır”(Atâ bin Meysere El-Horasani)

Hiç yorum yok: