25 Mayıs 2010 Salı

Uysa da "UYDU", uymasa da "UYDU"

Playoff maçlarına anlar kala sinir katsayım, bilgisayar ile boğuşacak kadar yoğun ve bir o kadar da küfürbaz...
Direk konuya giriyorum... Ya arkadaş ! Biz hiç mi boynu düzgün bir deve olamayacağız... Ben neden takımımın maçlarını internet üzerinden seyretmek gibi (donan bir nesneye bakmaya seyretmek denilirse) olağan üstü gayret sergilemek zorunda kalıyorum. Neden benim memleketim; Trabzon'un herhangi bir ilçesinin herhangi bir kasabasından daha geri konumda... Yoksa biz herkesin olduğu bir ortama girmek istemiyormuyuz? Efendim "UYDU" kanalları çok laşka, çok abartılı... O yüzden biz misyonumuz gereği bulunmamayı tercih ediyoruz öyle mi? Ya arkadaş artık şu boynumuzu düzeltelim ya... Düzeltemiyorsak bile düzeltme yolunda ilerleyelim...
Artık herşeye bir kılıf uydurduğunuz gibi; şu "UYDU" işinede bir kılıf "UYDU"run... Yoksa ben argo kelime dağarcığımı genişletmek zorunda kalıyorum ! Beni zorunlu kılmayın... Lütfen ulan MÜFETTİŞ BEY !
Adana Demirspor-Tavşanlı Linyitspor maçını izleyebilmek için TIKLAYINIZ.

Hiç yorum yok: